FpsStu Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Vannkjølinga mi består av: Aquabee1000 DD Maze3 (P4) DD GF4 cooler DD z-chipset cooler Black ice extreeme med 120mm enermax vifte på vanntank alt på 1/2" Hvordan burde jeg koble det? plan 1: Pumpe-->radiator-->maze3-->chipset-->GF4 cooler-->tank plan 2: pumpe-->maze3-->GF4-->chipset-->radiator-->tank Plan 3: Pumpe-->GF4-->chipset-->maze3-->radiator--> tank Noen som høres akseptable ut? Lenke til kommentar
shebban Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 plan 1 og plan 2 er greie. plan 1 så får du høy temp. på vann i tanken og dermed problemer med å få kabbinett temperaturen ned. Så jeg ville gått for plan 2! Lenke til kommentar
WinZ Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Synes også at plan 2 høres veldig bra ut .. :smile: Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg tror eksempel 2 er det beste valget. Med denne vil vannet som står i tanken være kaldt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå