stompy Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Jeg har i detsiste fått problemer med skjermkortene mine, de har begynt å lage stygge grønne striper når jeg spiller spill, men bare hvis sli er aktivert. Jeg har to nvidia Geforce 6600 GT i sli på et asus a8n-sli HK, dette skjedde rett etter jeg byttet skjermkortvifte på det sekundære kortet....kan det ha noe å si? Bilde: Endret 17. september 2005 av stompy Lenke til kommentar
HKS Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det er du som har aktivert litt mye i driveren! Hvis du åpner opp nVidia kontrol panelet, og velger "SLI multi-GPU" så har du i 75-serien to valg det... Det ene er "enable multi GPU" og det andre er vel "show load balacing" eller noe i den duren... Prøv å deaktivere load balacing valget. De grønne strekene du ser er det for å illustrere hvordan 6600GT kortenene dine deler jobben seg imellom... Lenke til kommentar
stompy Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Takk, mann! Som jeg elsker hardware.no og medlemmene der :D:D igjen takk! husket jeg å si takk? Endret 17. september 2005 av stompy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå