badassmf Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Ser at det finnes fler poster om emnet, men ingen som visrt til noen løsning. Søk på google førte heller ikke frem. Så jeg har alså w2k, sp2 nok av cpu og minne, men etter at jeg installerte det nye skjerm kortet fikk jeg feil meldingen og at det var en feil med filen desk.cpl når jeg skulle åpne avansert vinduet i skjerm egemskaper. Via 4-in-1 avinstalert og installert i flere omganger, det samme er div. drivere inkl. den nyeste og orginal driveren fra abit. Setter pris på litt hjelp her. Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Har hatt samme problemet selv. Jeg reinstallerte VIA-drivere, directx8.1 og skjermdriver og startet maskinen på nytt. Virker som at driverne må installeres i rekkefølgen angitt over. Har sikkert noe med at driverne installerer seg avhengig av hvilke drivere som ligger på systemet fra før. Da virket det hos meg hvertfall. Sveinl. Lenke til kommentar
badassmf Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 nope, fulgte ditt råd men inget hell. jeg får derimot tilgang til avansert før jeg booter etter å ha installert skjermkort driveren på nytt. Men etter boot er feilen tilbake. har husket å disable antivirus for install av driver. Mer hjelp søkes.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå