Gå til innhold

Ny bærbar 2-3 tusen?

Heineoen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Hadde tenkt å ha meg en så billig som overhodet mulig bærbar pc. ;)

Skal bruke den i bilen for å vise fil og div.

Derfor bør den være ganske liten også.

Noen forslag?

Takk!

:thumbup:

Er jo håpløst å anbefale en type maskin som kanskje kommer på bruktmarkede :hmm: For den prisen er det jo bare å kjøpe det beste man finner hos evt Finn.no/Qxl.

Kjøp en som klarer å kjøre XP og har min 256mb ram...

Lenke til kommentar

Så og si alt av nye bærbare under 8000,- har integrert grafikk, noe som gjør den lite egnet til Vistas visuelle menyer.

Jeg tror du må redefinere ønsket ditt. Det går ikke an å kreve noe som ikke finnes.

Hvis du skal ha en bærbar i bil for å vise filmer og lignende, hvorfor i all verden må du ha Vista på den når det kommer?

Lenke til kommentar
Så og si alt av nye bærbare under 8000,- har integrert grafikk, noe som gjør den lite egnet til Vistas visuelle menyer.

Jeg tror du må redefinere ønsket ditt. Det går ikke an å kreve noe som ikke finnes.

Hvis du skal ha en bærbar i bil for å vise filmer og lignende, hvorfor i all verden må du ha Vista på den når det kommer?

Tja. Nå er det jo flere som har testet Vista på bærbare med integrert grafikk, og det funker helt utmerket faktisk.

Lenke til kommentar

Til den prisen får du nok mest ved å kjøpe en lett brukt PC, gjerne fra bruktmarkedet her på HW.no . En ny bærbar til den prisen, om du i det hele tatt finner noen som selger så billig, vil utvilsomt bare veldig dårlig. En lett brukt en derimot kan sikkert fungere som en grei arbeidsmaskin til den prisen.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...