ojda Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei, søker råd i jungelen derute. Skal ha nytt kompaktkamera, pris 2-4 tusen Krav til kamera er Fjernkontroll, dette må den ha, eller mulighet for å kjøpe ekstra Zoom min 4x optisk - gjerne mer. Oppløsning, 4-5 megpix Det meste av dette er greit, men så var det dette med fjernstyringen da. Rams gjerne opp flere alternativer, så skal jeg titte nermere på de. På forhånd takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Olympus Camedia C-765 Ultra Zoom Hvis prisgrensen er inkludert minnekort og fjernontroll så se på Olympus. Lenke til kommentar
Covcon Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Canon S1 is, 3 MP, men ellers et godt alternativ. Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Casio Exilim Pro EX-P700 har 7mpx, og medfølgende fjernkontroll. Hadde forrige utgave, EX-P600, og det var jo et festlig kamera, så jeg går ut ifra at 700 er minst like bra. Lenke til kommentar
ojda Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Løfter denne litt igen, har brukt litt tid på å kikke. Som kjent øker kravene proposjonalt med den tiden man bruker på å finne det rette objektet. Canon s1 er vel det nermeste drømmen hittil, men er det mulig at det kan brukes fjernkontroll på s1 men ikke på s2. Slik ser det ut på Canon`s spec ihvertfall. Noen som vet om dette stemmer, hadde vært fint med bildestabilisator også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå