Positive Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Heisann! i går etter en fuktig natt på byen presterte jeg å knuse displayet på min kjære 6630.!! er det noen som har peiling på hvor man kan få kjøpt et nytt for en billig penge? regner med at det lar seg gjøre å skifte display selv? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei Her kan du kjøpt nytt display.Har handlet med de selv,de er til å stole på,sender raskt. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Takker! Var innom den siden før i dag. var faktisk tilbud på display der. før 470 nå 380 liksom Får bestille der da. Men er det vanskelig å skifte display selv? må vel gå til innkjøp av torx nøkler da. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hei Har ikke skiftet sånt sjøl,men de som har gjort sier det ikke er så vanskelig,bare vite hva du gjør.Kanskje du må ha en software oppdatering etterpå? Lenke til kommentar
Positive Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Hmm. er godt mulig! satser på at det ikke blir så mye stress. surt om jeg om få en sowtwareoppdatering da. koster vel 300 spenn det! og det er penger jeg ikke har for å si det sånn Har forresten søkt etter en guide for å skifte display. men uten hell. så om du hører om noe så gi meg gjerne en link Lenke til kommentar
dark|dog Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg lurer på om jeg er helt på jorde nå men jeg mener å huske å ha sett noen som skiftet display på en nokia 8210 en gang (svært mye plaget tlftype). De bare lettet hele rammen opp og satte på en ny. Kan godt være det var ledninger som jeg ikke så de skrudde ut. Men om kontaktpunktene ligger slik på denne typen vet jeg ikke. Har foresten samme mobil som deg, selv og er kjempefornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå