Gjest medlem-77217 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) hei! Jeg har tenkt på å få meg pc, å hvis jeg får så blir det min første. jeg hadde ikke tenkt på noe konge pc, men en som jeg kan skrive, høre på musikk... små ting..! den skal være så billig som mulig, å helst med skjerm (ikke et krav!) kan være brukt! Takk Endret 17. september 2005 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Har du tenkt til å bygge sjølv? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Bærbar eller stasjonær? Kjøpe fullstendig PC eller bygge selv? Det er en del annonser i bruktmarkedet som du kan kikke på: Hardware.no -> Bruktmarked -> Kategorier -> Data -> PC, stasjonære Hardware.no -> Bruktmarked -> Kategorier -> Data -> PC, bærbare Du kan også hente forslag fra Anbefalingene her på HW. Eller kikke på f.eks budsjettanbefalingene fra dinside.no: Student- PCene på testbenken 6000-kroners PCene på testbenken Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 det er snakk om en stasjonær pc her ja! kan bygge den selv ja... Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) kunne dette være noe for meg? EDIT: nå skal det funke! Endret 17. september 2005 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Mott Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 får ikek tilgang til den kansje du må gjøre den lesbar Lenke til kommentar
A11i Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 du har ikke gjort den lesbar for oss. det du må gjøre er å gå i handlevognen din, krysse av ruten der det står lesbar for alle, kopiere den linken som står rett under, og erstatte den med den du har satt inn nå.. (visste ikke om du var noob, så jeg forklarte bare ) Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Les igjennom Retningslinjene for denne kategorien. En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Grith Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Her er mitt forslag. Ettersom du ikke har sagt ifra om noen komponenter du ikke trenger, så har jeg antatt at du skal ha hele pakka! Men fjern XP-en og andre ting du ikke behøver. Det kan være lurt å fordele bestillingen på kun noen få webshopper. Her er ihvertfall et forslag til hvordan du kan gjøre det: stretto.no (skjerm, kabinett og høyttalere) MPX.no (operativsystem, hovedkort, prosessor, skjermkort, tastatur/mus, DVD-brenner, RAM, og harddisk) Tror du får veldig mye PC for pengene her. Skal du spare på noe så fjern unødvendige komponenter og gå ned på kabinett og hovedkort. Her er et par alternativer: ASRock 939Dual-SATA2 MSI K8N Neo4-F X-Gear Z PreMod AOpen QF50A Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Stenges for dårlig bruk av emnefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg