Gå til innhold

Nå kommer Netcom med gratis samtaler blant venner!


Anbefalte innlegg

Crazysteps: Var du forresten på Peppes på det NetCom-greiene på onsdag?

Jeg jobber ikke med mobiler lenger, men i konvoluttbransjen (så nei, det var jeg ikke)

 

Det er ikke innmeldingsavgift på kontantkort. Blir altså bare 2 x 199 kr = 398 kr.

 

Kontantkort koster kr 198 å få, men da er det inkludert 150kr ringetid. 48kr hadde kanskje vært mer riktig etableringskostnad?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Produktfilmen som er laget, og som brukes til opplæring av forhandlere, sier om disse punktene at :

1. Brukere fortsatt kan gjøre endringer og oppgradere sine abonnement, forutsatt

    selvsagt at de er over 18 år. Man trenger med andre ord ikke administrator

    tilstede for å gjøre dette. Det vil derimot bli sendt en SMS til administrator om

    at dette er gjort.

2. Det vil bli sendt en eneste samlefaktura, til administrator. Det kan ikke bestilles

    fakturakopier til den enkelte bruker. Ønsker bruker opplysninger om sitt abo.må

    han/hun finne dette på Min Side på netcom.no.

Punkt nr. 1 fikk jeg ikke med meg faktisk, men takk for infoen. :)

Punkt nr. 2 sa våres NetCom kontakt at kundene i en trådløs familie kunne bestille hver sin spesifiserte faktura, men det koster sikkert noen kroner.

 

Crazysteps: Var du forresten på Peppes på det NetCom-greiene på onsdag?

Skal man ha kopi av en utsendt faktura koster det 25 kr pr stk. Man kan ikke ha dette fast i mnd, så det er jo litt stress og ganske dyrt å bestille kopier hele tia. Men har man samtalespes. på abonnementet kan man jo bare gå på MinSide for å se samtalespes. Det billigste er jo at administrator går på MinSide og skriver ut en kopi hvis de andre skulle ønske det.

 

Men nå er jo TrådløsFamilie hovedsakelig oppretta for familiesegment der det er greit å få en samlet faktura med bare 1 faktura, KID-nummer og forfallsdato å forholde seg til.

Jepp, det enkleste er å sjekke det på "min side", ligger vel for 3 mnd. bakover i tid.

Men et stort minus her er jo at far får innblikk i hva den 15 år gamle datra bruker mobilen på, noe som ikke blir så populært...

Lenke til kommentar

De fleste 15 åringer har kontantkort eller YoungTalk der samtalespesifikasjon ikke kommer på faktura. I og med at man sender en engangskode til telefonen ved registrering på MinSide så er det hovedsakelig bruker av telefonen som har tilgang til spesifikasjon på. Såfremt far ikke har knabba telefonen da selvfølgelig.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...