Merken Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 I følge dagens dagbladet skal NetCom begynne med gratis samtale blant venner. Genialt! Dagbladet Lenke til kommentar
So|o Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Fant ingen info om dette på nettsidene til NetCom. Merkelig at det bare står i Dagbladet. Lenke til kommentar
Merken Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Står sikkert ikke noe på NetCom.no siden dette skal lanseres i 19.09.05 (i følge dagbladet). SKulle vel egentlig vært hemmelig frem til da tenker jeg. Endret 17. september 2005 av Sam Sung Lenke til kommentar
THacker Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 http://forum.amobil.no/index.php?showtopic=471295 Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Men jeg skjønte det ikke helt Kan noen forklare meg?? Man kan ringe gratis til 6 familiemedlemmer, som bruker netcom. Men hvordan vet netcom hvem som er i familie?? må man registrere seg på noe greier?? Kan man ringe 6 venner gratis?? Må man registrere seg elr noe? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Trenger ikke være familie! BTW: Er NC sine sider nede? Kommer ikke inn jeg! Lenke til kommentar
Merken Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Trenger ikke å være familie. Regner med at NetCom registrerer de 6 numrene i sin database. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du forhåndsregisterer seks valgfrie numre hos NetCom, som deretter lar være å belaste deg for samtaler til disse numrene. Det behøver ikke være familie en gang, så navnet på kampanjen er etter min mening en smule misvisende. Se forøvrig her Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du forhåndsregisterer seks valgfrie numre hos NetCom, som deretter lar være å belaste deg for samtaler til disse numrene. Det behøver ikke være familie en gang, så navnet på kampanjen er etter min mening en smule misvisende.Se forøvrig her Tusen takk for svar. Men vet du om man kan registrere ett nummer å ringe gratis til, å evenetuelt fjerne/endre det? (tenkte,hvis man registrerer dama, så blir forholdet slutt) Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Siden det er lørdag, er det litt vanskelig å få tak i mer informasjon om kampanjen. Dessverre vet jeg ikke mer enn jeg skrev i artikkelen. Det overrasker meg imidlertid hvis man får muligheten til å bytte kontakter som man selv ønsker. Uansett varer nok ikke kampanjen for alltid, så du får sørge for å holde sammen med dama ut kampanjeperioden Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Uansett varer nok ikke kampanjen for alltid, så du får sørge for å holde sammen med dama ut kampanjeperioden Hehe, får pøve det:cool: Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Dette var jo interessant. Synd jeg ikke ringer så mye. Sikkert et bra tilbud for mange som ringer ofte. Selv kommer jeg nok ikke til å benytte meg av dette. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Og hvorfor må alle de jeg ringer til benytte alle mulige andre operatører? Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Virker meget interessant, blir nok til gratis samtaler med bestekameraten + samboeren min (som er de jeg ringer mest som bruker Netcom), når porteringen av abbonementet mitt til Netcom SmartTalk er klar på tirsdag! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kampanje, står det. Er dette noe midlertidig, eller skal det være på fast basis? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Husk også at netcom har ett litt rart forhold til ordet GRATIS. Hos Netcom betyr gratis at du "bare" betaler oppstartsavgift. Hos de fleste så betyr gratis at det ikke koster noe i det hele tatt, men hos netcom betyr det at du betaler litt mindre. Ref Bedriftsinterne samtaler som også liksom skal være gratis fra 1 juni Lenke til kommentar
So|o Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Veldig interessant tilbud, blir spennende å se om dette er tidsbegrenset eller en fast ordning. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Oppstartsavgiften er vel for å dekke kostnader i forbindelse med oppstart, mens selve samtaleavgiften er gratis for NC, og derfor gratis for oss. Lenke til kommentar
Smurf123 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Det tår jo i artikkelen at man kan ringe selv med en ringesaldo på null, så jeg tror nok at NetComs tjeneste er helt gratis... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 ja, ja, selv om NetCom skulle komme til å ta oppstartsavgift, blir det penger å spare. Kan man prate en time eller to for 59 øre, er ikke det til å grine av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå