LittOmAlt Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Hei dere erfarne! Jeg sliter med å finne program som "leser" line inngang og gjør lyd om til ønsket filformat. MS Lydinnspilling gir meg bare 47 sekund og det hoder jo ikke... Hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Total Recorder er et program som klarer dette... med glans, men det koster penger... Du finner sikkert andre programmer hvis du søker eller leter på f.eks http://www.download.com [ Denne Melding var redigert av: copycatz på 2001-11-28 20:23 ] Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Cooleditpro funke bra. Får ut wav-filer. Veit ikkje om det er gratis. Min versjon er i alle fall .... Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 Hei Takk for svar! Total recorder fungerer veldig bra, all funksjonalitet er tilgjengelig etter å ha knakket inn serienummeret jeg har... Prog har mulighet for å bruke ekstern encoder, så nå kjører jeg Lame sin MP3 decoder. Imponerende enkelt program å bruke. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Dersom man har et SoundBlaster Live!-kort, så får man jo med endel interresante småprogrammer. Gratis, of course. (Disse kan også lastes ned gratis fra www.soundblaster.com) Brukte engang Recorder-programmet der for å ta opp innhold fra en kassett, og med AudioCatalyst2.1 kan man lett gjøre Wave om til MP3... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Har SB Live! 5.1, og det har alle programmer inkludert, bortsett fra Wave-MP3 konvertering. Det bruker jeg CDEX til, veldig enkelt, lite og bra. Lenke til kommentar
jonia Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 En winamp plug-in fikser også biffen med konvertering fra wav til mp3 og omvendt. Dette er så enkelt at det er til å grine av!! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 MusicMatch Jukebox er bra til sånt + mange andre ting. Tror du skal kunne gjøre det med gratisversjonen også. Lenke til kommentar
stuer Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Fjerner det "skraping" etc?Hvis ikke, hvilket program ska jeg bruke da? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 GoldWave(.com) kan spise opp uønsket skrot, et opptak som var nesten uhørbart pga støy (susing&brumming) ble nesten brukbart etter div. filtrering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå