ToppDogg Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skal snart ha meg ny telefon, den gammle k500 begynne å bli litt ødelagt. Så eg tenkte 730 eller 760 (modellen som komme snart?) Ka e forskjell på dei, korti komme 760 og ka sånn ca. vil den kosta? takk for svar :> Lenke til kommentar
ozzy oz Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skal snart ha meg ny telefon, den gammle k500 begynne å bli litt ødelagt.Så eg tenkte 730 eller 760 (modellen som komme snart?) Ka e forskjell på dei, korti komme 760 og ka sånn ca. vil den kosta? takk for svar :> Les her, så får du svaret: E760 Med 1.3 megapiksel kamera, to bildeskjermer med farger, Bluetooth 1.2 (med audio streaming), innebygde stereohøyttalere, 96,5 MB interminne, MP3-spiller med AAC-støtte, og stereohodetelefon ser Samsung E760 til å ha litt av hvert å by på. Den mest spennende egenskapen ved denne telefonen er kanskje likevel den nye bevegelsesstyringen, som aktiveres ved å trykke inn sideknappen. Her er det rett og slett snakk om å vifte med telefonen i løse luften. En halv runde i luften i retning med klokken aktiverer mp3-spilleren. En håndleddsbevegelse mot venstre eller høyre spiller forrige eller neste melodi. Ta pause og start igjen med en håndleddsbevegelse oppover. En vertikal runde i luften aktiverer kameraet En halv runde mot venstre aktiverer ulike rytmer hvor du selv spiller solo. – Min favoritt er terningspillet hvor du helt enkelt rister telefonen litt forsiktig. Terningene kastes da omkring i skjermen som om man hadde ordentlige terninger. Bevegelsesstyring gir en helt ny dimensjon til spill på mobilen, sier nordisk produktmarkedssjef Michael Alström i en pressemelding fra Samsung. E760 kommer i butikkhyllene i september, og vil koste omtrent 3500,- kroner. Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 takk takk :> Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Oktober er komt, og 760 har ikke vist seg Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 4. november 2005 Forfatter Del Skrevet 4. november 2005 tenkte eg bare kunne ta og innformere om at e760 har de på elkjøp. Kjøppte min der, kanon telefon. Sexy er den i allefall. Lenke til kommentar
Chriskart14 Skrevet 5. november 2005 Del Skrevet 5. november 2005 Har denne telefonen 3G ? Vurderer denne telefonen jeg også ! En ting som har vært veldig svakt på Samsung telefonene er batterilevetid. Vet du hvor mange timer taletid det er på den? Lenke til kommentar
ToppDogg Skrevet 5. november 2005 Forfatter Del Skrevet 5. november 2005 3G er det ikke. Batterilevetid vet jeg ikke, fikk den for ett par dager siden. ikke ladet det siden eg ladet den første gangen Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 20. februar 2006 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) jeg sitter her og vurderer hvilken mobil jeg skal kjøpe til moren min. Blir det 730 eller 760? Hva syns dere jeg bør velge? E-730 er vel eldre, men i forhold til funksjon og kvalitet er den bedre eller ligger den et hakk under 760? Prisen på begge mobilene er mellom 2500-3000 Ønsker svar så fort som mulig, helst før imorgen tidlig. takk Endret 20. februar 2006 av anderenlee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå