Gå til innhold

E-730 vs E-760

ToppDogg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal snart ha meg ny telefon, den gammle k500 begynne å bli litt ødelagt.

Så eg tenkte 730 eller 760 (modellen som komme snart?)

Ka e forskjell på dei, korti komme 760 og ka sånn ca. vil den kosta?

takk for svar :>

Les her, så får du svaret:

E760

Med 1.3 megapiksel kamera, to bildeskjermer med farger, Bluetooth 1.2 (med audio streaming), innebygde stereohøyttalere, 96,5 MB interminne, MP3-spiller med AAC-støtte, og stereohodetelefon ser Samsung E760 til å ha litt av hvert å by på.

Den mest spennende egenskapen ved denne telefonen er kanskje likevel den nye bevegelsesstyringen, som aktiveres ved å trykke inn sideknappen. Her er det rett og slett snakk om å vifte med telefonen i løse luften.

En halv runde i luften i retning med klokken aktiverer mp3-spilleren. En håndleddsbevegelse mot venstre eller høyre spiller forrige eller neste melodi. Ta pause og start igjen med en håndleddsbevegelse oppover. En vertikal runde i luften aktiverer kameraet En halv runde mot venstre aktiverer ulike rytmer hvor du selv spiller solo.

– Min favoritt er terningspillet hvor du helt enkelt rister telefonen litt forsiktig. Terningene kastes da omkring i skjermen som om man hadde ordentlige terninger. Bevegelsesstyring gir en helt ny dimensjon til spill på mobilen, sier nordisk produktmarkedssjef Michael Alström i en pressemelding fra Samsung.

E760 kommer i butikkhyllene i september, og vil koste omtrent 3500,- kroner. ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

jeg sitter her og vurderer hvilken mobil jeg skal kjøpe til moren min. Blir det 730 eller 760?

Hva syns dere jeg bør velge? E-730 er vel eldre, men i forhold til funksjon og kvalitet er den bedre eller ligger den et hakk under 760?

Prisen på begge mobilene er mellom 2500-3000

Ønsker svar så fort som mulig, helst før imorgen tidlig. :thumbup: takk

Endret av anderenlee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...