lo0ser Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 y0 folks Husker en sms varsel lyd som lå inne på Nokia 8310 - tror den hete ticktack eller noe sånt Den sms lyden skulle jeg VELDIG gjerne hatt over på min SE K750. Er dette mulig? Har søkt rundt blandt venner men ingen har den mobilen lenger for tenkte jeg kunne tatt opp den tonen med K750 men som sagt - ingen som har den. Er sikkert noen nerder der ute som har konvertert alle nokia lydene til mp3 elns Noen tips og råd - om noen sitter med den låten så send den gjerne pr mail til meg Mvh Rolf Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tror ikke du kan bruke andre sms varslinger enn de som følger med når det gjelder k750. Dessuten tror jeg du må tå opp lyden me noe, for at du skal få en ringetone fra Nokia. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du kan bruke valgfri MP3 som SMS varsel med K750, og du kan ta opp lyden med K750. To feil av to mulige. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå