bluemac Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 jeg har en kompis som jober i upc. og han sa at dem har fått utsyr til oppgradere nettet sitt til 1 gig per kunde. og dem har fått nye modemer til 1 gig linje og så spørs det når dem kommer med det. han sa før jul krysse fingra Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 ehm.. ja.. jeg har også en fyr som jobber for upc, og han sa at denne oppgradering kun var teoretisk mulig .. iaffal ikke praktisk mulig før 2006/7 Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 ok han jeg kjenner driver med sentrala han sa før jul jeg tror upc skal kome on demand Lenke til kommentar
Brafa Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 øh, upc har jo on-demand via digital dekoder. gigabitlinjer før jul kan jeg ikke tenke meg. Så fort går ikke ting. Lenke til kommentar
bluemac Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) on demand som ngt har over nett Endret 17. september 2005 av bluemac Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 jammen, de hadde jo en oppgradering av linjene våre for en stund siden, jeg fikk da 4 mbit... satt og prata med han duden jeg kjenner nå. og han sier at 1 gigabit linjer FØR jul ikke kommer på tale :s muligheten er der kanskje,men jeg tviler på at de legger 1gb linjer ut for salg.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Alltid like sikkert å høre på informasjon som selvsagt er helt sikker som kommer fra personer som igjen har har hørt fra noen som har hørt noen muligens si det. Lenke til kommentar
Mow Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Sjefen for UPC har uttalt (når dem kom med 26mbit) at det er fysisk mulig å oppgradere linjene til 1gbit med riktig utstyr. Om dem har det ikker ikke er vel spørsmålet Lenke til kommentar
muffe Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hva skal egentlig privatpersoner med 1 Gbit/s linje? Det er jo ingen servere i verden som kan holde tritt med sånne linjer... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 1 gbit er fint, laste ned fra flere samtidig. Harddiskene mine er nesten rask nok. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 1 gbit er fint, laste ned fra flere samtidig. Harddiskene mine er nesten rask nok. 1gib er jo ingen ting. Det er 128mb/s. Har du f.eks et par-tre sata disker i raid er ikke det noe problem å utnytte. Og for de som har så raske linjer er det ikke hardware som stopper dem.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 1 gbit er fint, laste ned fra flere samtidig. Harddiskene mine er nesten rask nok. 1gib er jo ingen ting. Det er 128mb/s. Har du f.eks et par-tre sata disker i raid er ikke det noe problem å utnytte. Og for de som har så raske linjer er det ikke hardware som stopper dem.. klarer 115 mb på mine, testet mens azureus og mp3 ble avspilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå