Fat_ASS Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Vet noen a dere noen Artige stand up komikere som har gitt ut CD eller DVD?? Ser helst etter engelske men gjærne norske også vis det finnes.=) Har alle platene til ganske mange stand up komikere å jeg er nå blitt lei de fleste..derfor er jeg på utkikk etter nye som jeg kanskje ikke har fått med meg.. De jeg har: Jerry seinfeldt Chris rock Dennis leary Dave Chapelle Pablo Francisco Robbin Williams Doug Standhope Eddie murfy (som jeg egentlig ikke synes er så bra) Og en til jævelsk rappkjeftig fyr.. Av alle disse kan jeg virkelig anbefale Jerry seinfeldt, Chris rock og dennis leary!! Har virkelig fått trent lattermusklene når jeg har hørt på disse.. Så vis noen har noen fler som de syntes er bra og som ikke er listet opp her så kom gjærne med de...=) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Trur Pablo Fransico har gitt ut en CD eller to. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 jupp og jeg har i værtfall en av dem...står på listen ovenfor... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skaff alt av Bill Hicks, genial mann. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 nyeste til Chris Rock er sinnsykt lættis... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 nyeste til Chris Rock er sinnsykt lættis... hva heter den?? ikke sikkert jeg har fått med meg... Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Skaff alt av Bill Hicks, genial mann. smile2.gif skal fikse det på mandag...=) vis de har noe inne p\å den lokale musikk sjappa da..=) vis ikke så får jeg gå over til den billigere å MYE lettere metoden... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Carlos Mencia + Blue collar anbefales. Ett lite søk etter comedy central på nettet skulle gi deg mange timer med morsom underholdning Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Ett lite søk etter comedy central på nettet skulle gi deg mange timer med morsom underholdning La meg utdype den Comedy Central har et opplegg lignende Urørt, men for stanup komikere Det heter "Comedy Central Presents" Der de har forskjellige standup komikere som få har hørt om, mange av disse er ganske gode Edit: Leeeeeeeeeeeeeiif!! Endret 17. september 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kan helt klart annbefale det meste av George Carlin, han er hysterisk morsom. Complaints And Grievances og You Are All Diseased er to cd/dvder som er hvert å få med seg. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skaff alt av Bill Hicks, genial mann. bump. genialt og hysterisk morsomt Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 hehe mange gode forslag...ser ut at det kan bli litt for dyrt å gå til anskaffelse av alle disse cd`ene så jeg får vel gjøre det på den litt billigere måten..Tusen takk for alle forslag... får endelig trent lattermusklene igjen...=) Men bare kom med fler vis der er?! Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Peter Kay har gitt ut noen DVD-er vil jeg tro. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 bump. Dette er vel den raskeste bumpen jeg har sett... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Skaff alt av Bill Hicks, genial mann. Wørd. Christianity has a built-in defense system: anything that questions a belief, no matter how logical the argument is, is the work of Satan by the very fact that it makes you question a belief. It's a very interesting defense mechanism and the only way to get by it -- and believe me, I was raised Southern Baptist -- is to take massive amounts of mushrooms, sit in a field, and just go, "Show me." Lenke til kommentar
lubb Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg kan anbefale Mitch Hedberg sin cd, hørte på den når vi hadde prøve på skolen, folk så litt rart på meg kan du si. Satt å fniste og lo gjennom hele prøven. Han døde desverre for noen månder siden, beste stand-up komiker noen sinne. Dane Cook er også ganske rå... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) han som var hos fredrik skavlan igår. Eddie Izzard Endret 17. september 2005 av chokke Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Stephen Lynch har gitt ut 2 skiver tror jeg. Eddie Izzard har vel ikke gitt ut noen CD'er, men DVD har han en god del av. Verdens beste stand up-komiker imho! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Bill Hicks, George Carlin, Eddie Izzard, Bill Engvall, Dennis Miller. "I like my coffee like I like my women. In a plastic cup." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå