nahojdat Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Får en rar lyd fra skjermkortet mitt, merker det når jeg beveger "sliderne" på nettsider opp og ned, når jeg beveger musepekeren over _ og x i enkelte programmer, og i enkelte spill, spesielt i wow når man kan velge hvilken karakter man skal spille med.. Lyden er en pipete/hvinete lyd og kommer fra selve kortet, ikke viften. Det begynte idag etter jeg skiftet kjølere på pcen (også skjermkort), eller så har det vært der hele tiden men jeg har ikke merket det pga den har vært ganske bråkete. Håper jeg ikke har ødelagt noe.. Noen som har opplevd dette før? Edit: prøvde å reinstallere driverne, noe som ikke hjalp.. Startet i sikkermodus og da var lyden borte.. Endret 18. september 2005 av nahojdat Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hadde akkurat samme problemet med mitt Gainward Geforce 6600GT 256. Akkurat samme problemet. Men jeg sendte det inn og fikk et XFX Geforce 6600GT tilbake. Det lager ingen lyder. Kanskje du har bestilt det jeg sendte inn Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Obs: må stoppe denne posten og sette den i psu istedet, pga ved nærmere høring er det faktisk den lyden kommer fra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå