tes Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hepp! Jeg skal kjøpe meg en USB bluetooth dongle. Den må være så liten som mulig og 100% kompitabel med den stack'en som finnes i XP SP2 Er det en oversikt over disse? Tenker litt på å kjøpe denne, men det står ingenting om det er widcomm osv Finner heller ingenting på hjemmesiden. Noen som har forslag til hva jeg kan kjøpe? Lenke til kommentar
m99 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306887&cks=PRL Bruker denne med de innebygde driverene i XP2, stikker en 3-4 cm ut fra USB-porten og støtter Bluetooth v1.2, men etter som jeg forstått så er fortsatt de aller fleste mobiler v1.1. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Billionton Bluetooth USB v1.2 er på tilbud på Clas Ohlson til 169 kroner tror jeg. Billigere det. For å få full funksjonalitet med de fleste BT donglene må du legge inn driverne så du overstyrer XP sine. Men for å kopiere filer til fra mobil holder det med XP sine. EDIT: Det kjedelige er at jeg kjøpte min for 3 år siden til 800 kr Endret 17. september 2005 av Gromit Lenke til kommentar
tes Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Den lille dingsen åp Komplett ser jo svært bra ut. Jeg skal først og fremst bruke den til å synce telefonen, men jeg skal også kjøpe en trådløs mus. -Går det an å kombinere det? At BT dongelen snakker med telefon og BTmus samtidig? Lenke til kommentar
m99 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Siden den støtter Bluetooth v1.2 skal den kunne gjøre det, men jeg har ikke testet det. Fiklet litt med å få en Logitech Bluetooth v1.2 HF til å virke sammen med MSN, fikk koblet den til pc'n, men fikk ikke høyttaler/mikrofon til å virke. Prøvde bare littegrann før jeg la den bort for senere forsøk, men nå har jeg rotet den bort. Noen som har fått en slik til å virke? (tror jeg vet hvor jeg har forlagt den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå