Gaardon Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg får ikke til å formatere disken når jeg skriver format a:/s i windows xp det står ugyldig paramenter. er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 skriver du format a: så formaterer du disketten i diskettstasjonen (antar det er a: for deg) Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Blir det likt som hvis du skriver format A:/s Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 ellers må du huske mellomrom mellom "A:" og "/S" Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 format a:/s er vel for å legge inn systemfiler eller no etter formatering?! så lenge jeg drev på med dos og dos komandoer at jeg husker ikke helt...men jeg husker at det var noe med s man kunne skrive etter format a:/ som gjorde at systemfilene ble automatisk lagt inn på disketten elller no.. kan være jeg er helt på villspor da jeg ikke husker helt.. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 ja det er sånn jeg skal formatere den sånn jeg får enkelte systemfiler inn på disketen. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du har funnet en DOS kommando. XP har ikke DOS, så format /s fungerer ikke i XP. Det går an å lage en bootbar floppy fra menyen i Utforsker, men du finner ingen programmer på en slik floppy. Et alternativ er å bruke en Win98 floppy, finnes på www.bootdisk.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå