Gå til innhold

Skal kjøpe en ny maskine, max 30k. Er dette OK ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil heller ikke spare, men der en topp.... 30k

Hva vil så være det beste kjøp, AMD eller Intel. Jeg vet at Intel er litt dyrer end AMD, men hvis det er et bedre system, så skulle jeg nok ta det, når jeg har tenkt og bruke 30k......

Eller ? :hmm:

Her findes mange uenigheter, om hvilket av disse man skal gå for..... Hvor kjenner man det ifra?? jo MAC vs PC :D

Lenke til kommentar
Jeg vil heller ikke spare, men der en topp.... 30k

Hva vil så være det beste kjøp, AMD eller Intel. Jeg vet at Intel er litt dyrer end AMD, men hvis det er et bedre system, så skulle jeg nok ta det, når jeg har tenkt og bruke 30k......

Eller ? :hmm:

Her findes mange uenigheter, om hvilket av disse man skal gå for..... Hvor kjenner man det ifra?? jo MAC vs PC :D

En Intel 840D/840D EE ville nok gitt rimelig kickass ytelse det også! :yes:

Lenke til kommentar

Som sagt,

Viktigst at du blir fornøyd selv, du har vel formeninger om hva du liker best av Intel og AMD, og hva du kunne tenkt deg før når det var bare som en drøm å engang bruke så mye på en PC? Syns slikt er viktig jeg, har man feks dagdrømt om å ha Scsi Raid5 så kjøper man det når man endelig har råd, gir en bra følelse.

Og da kanksje du ender opp med det FX57-oppsettet likevel til slutt? :grin:

Lenke til kommentar
Til QUOTE

Takk, det er en fin skjerm :D

Men har den ikke en høy responstid 20ms eller er det bare meg, som ikke er med i det hele tatt :blush:

Eizo mener jeg selv, er nogle av de beste. De blir brukt mye på ing.kontorer til 3D tegninger vet jeg.

Den skjermen der skal funke bra til spill også, har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Denne skjermen har jeg så lyst på, Sony 23": https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22152

Samme panel som Apple Cinema men flere oppløsninger gjør Sony'n mer egnet til spilling enn Apple'n. 16ms responstid, den skal være meget bra på spill, følg link til Dinside.no's test fra prisguiden. Men litt for dyr kanskje, og ikke alle som liker widescreen.

Kanskje mest for penga hvis man først skal ha widescreen er Dell 20", tror de er veldig billige nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...