alfa164 Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 (endret) OBS !! ? Endret 19. september 2005 av alfa164 Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 jepp, skru av CnQ er visstnok tingen. Intel har EIST og C1E for for å kjøle ned på lav load, virker utmerket såklart, ekte vare vettu Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Aaah, de har lagt til Speedstep på desktops... Komplett sine produktsider sa ingenting om det...jaja, lærer litt hver dag. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 drit i floppyen Lenke til kommentar
Mott Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Floppy er en ting som er greit og ha når man har 30 000 kr å bruke påd ata så velger man ike vekk floppy for å spare 200 kr Lenke til kommentar
alfa164 Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Jeg vil heller ikke spare, men der en topp.... 30k Hva vil så være det beste kjøp, AMD eller Intel. Jeg vet at Intel er litt dyrer end AMD, men hvis det er et bedre system, så skulle jeg nok ta det, når jeg har tenkt og bruke 30k...... Eller ? Her findes mange uenigheter, om hvilket av disse man skal gå for..... Hvor kjenner man det ifra?? jo MAC vs PC Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg vil heller ikke spare, men der en topp.... 30k Hva vil så være det beste kjøp, AMD eller Intel. Jeg vet at Intel er litt dyrer end AMD, men hvis det er et bedre system, så skulle jeg nok ta det, når jeg har tenkt og bruke 30k...... Eller ? Her findes mange uenigheter, om hvilket av disse man skal gå for..... Hvor kjenner man det ifra?? jo MAC vs PC En Intel 840D/840D EE ville nok gitt rimelig kickass ytelse det også! Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Som sagt, Viktigst at du blir fornøyd selv, du har vel formeninger om hva du liker best av Intel og AMD, og hva du kunne tenkt deg før når det var bare som en drøm å engang bruke så mye på en PC? Syns slikt er viktig jeg, har man feks dagdrømt om å ha Scsi Raid5 så kjøper man det når man endelig har råd, gir en bra følelse. Og da kanksje du ender opp med det FX57-oppsettet likevel til slutt? Lenke til kommentar
alfa164 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Til th-3 Sant det th-3 Jeg har drømt lenge på dette og det blir i favør til AMD og som du siger "kanksje du ender opp med det FX57-oppsettet likevel til slutt?" og det tror jeg, at jeg gjør Lenke til kommentar
alfa164 Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Hei Når jeg ser på skjerm til mitt oppsett, vil det da være best og ha en skjerm med en så lav responstid som muligt ? Noget det ville anbefale ?? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hei Når jeg ser på skjerm til mitt oppsett, vil det da være best og ha en skjerm med en så lav responstid som muligt ? Noget det ville anbefale ?? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305984&cks=PRL Lenke til kommentar
alfa164 Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Til QUOTE Takk, det er en fin skjerm Men har den ikke en høy responstid 20ms eller er det bare meg, som ikke er med i det hele tatt Eizo mener jeg selv, er nogle av de beste. De blir brukt mye på ing.kontorer til 3D tegninger vet jeg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Til QUOTE Takk, det er en fin skjerm Men har den ikke en høy responstid 20ms eller er det bare meg, som ikke er med i det hele tatt Eizo mener jeg selv, er nogle av de beste. De blir brukt mye på ing.kontorer til 3D tegninger vet jeg. Den skjermen der skal funke bra til spill også, har jeg hørt. Lenke til kommentar
alfa164 Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Til QUOTE Jer tror jeg har lest det på Hardware.no's testside, men det var en 21" fra Eizo. Den kom helt til topp hos dem, hvis jeg ikke tar feil Så det passer nok meget fint, med det du siger Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Denne skjermen har jeg så lyst på, Sony 23": https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22152 Samme panel som Apple Cinema men flere oppløsninger gjør Sony'n mer egnet til spilling enn Apple'n. 16ms responstid, den skal være meget bra på spill, følg link til Dinside.no's test fra prisguiden. Men litt for dyr kanskje, og ikke alle som liker widescreen. Kanskje mest for penga hvis man først skal ha widescreen er Dell 20", tror de er veldig billige nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå