Gå til innhold

Skal kjøpe en ny maskine, max 30k. Er dette OK ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til Mott :)

Ang. HK Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939, Super Cooling pipe, PCI-Ex16, har dette en maks. databushastighet på 1000 MHz hvorpå HK Asus A8N-SLI Deluxe, nForce4 SLI, Socket -939,S-ATA,Dual-GbLAN,Firewire,PCI-Ex16, har en databushastighet på 2 GHz, men støtter ikke "okey" duel core som jeg har tenk på... men FX støtter den..Men hva ville denne databushastighet på 2 GHz betyde for skjermkort osv.

Samtidig er kortet med vifte og ikke med Super Cooling pipe.... Som premium'en.

??

Lenke til kommentar

Selv ville jeg ikke hadd det oppsettet som er fremkommet så langt, men så er jeg ikke HC gamer, og jeg er allergisk mot PC støy.

Men Lørdagskveld,et par øll, ikke lyst til å gå ut, så for morro skyld, skal jeg se hvordan jeg ville brukt 30 lapper på PC.

Lenke til kommentar

hehe, mitt oppsett, vil nokk ikke væe i nærheten av det du ønsker.

Skjerm : Di-Boss 26" kr 7833,-

Kabinett : ThermalTake - Tenor - Sølv kr 799,-

Hovedkort: Asus - A8N-SLI/Premium kr 1398,- (her skal det jo ikke spares)

Skjermkort: Asus 7800 GTX Dette ville vært mitt absolutte føstevalg, pga kjøleløsningen som tar varmluft direkte ut. kr 4284,-

HD : 2 stk seagate 250 GB i Raid for best ytelse : kr 1858,-

Minne : OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition kr 2695,-

DVD brenner : Plextor - PX-716A/T3 DVD±RW kr 825,-

psu: NorthQ NQ4775-400WATT Ultra Silent strømforsyning kr 563,-

CPU : AMD X2 - 4600 - kr 5565,-

mus/tast : Di nivo blåtann: kr 1667,-

cpu kjøler: ACArctic Cooling Freezer 64 kr 275,-

HøytalereJBL Escxcite 5.1 Surround kr 2795

kr 28890,- I tillegg ville jeg ha hadd 4 kanals viftestyring ca 500,-

Men så liker jeg å ligge på sofaen, å spille. se på film, tv, drikke øl, vel når det blir intens på spillebordet, så reiser jeg da meg.

Så dette er neppe i din gate, på skjermsiden ville du sikkert ligt en 20" med bedre oppløsning.

Har lagt vekt på støysvake løsninger, så kunne kanskje ha vurdert rimligere 7800 gtx, kutta intern kjøling på cpu og gpu og kjøpt denne til ca 2400,- Ville faktisk tadd seg bra ut sammen med resten, og da blir det STILLE . KJAPT, STILRENT :love:

Endret av Osse
Lenke til kommentar

Jaja, det er jo tross alt kun kabinett, og skjermløsning det skiller seg seg ut, ja og ville nok ha kjøpt den kjøleren der også, :p

Men håper den finnes i sølv da, skal jo passe ilag med kabinettet, ksjermen, høytalerne., men men sort skjemmer jo ikke.

Endret av Osse
Lenke til kommentar

mott, etter å ha spilt på denne 29" skjermen er det VELDIG kjedlig å sitte bak en 19 el 20"

Og jeg er helt alergisk mot pc Støy, noe som selfølgelig kanskje ikke plager de som bruker headsett, men det er morro med et skikkelig 5,1 sett når du spiller, og vel jeg glemte , dimond razer må være med :p

Men husk ungdom har ikke samme prioriteringer som oss gamlinger, " flirer :!: "

Endret av Osse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...