party_pac Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 har installert Xp på en bærbar, så kommer aktiveringsgreia opp, prøver og koble på nett, men får bare som svar at det er "begrenset eller ingen tilgang til nettet" Linja virker helt flott på en annen maskin. Hvorfor skjer dette? Hva gjør jeg så... Takker for svar, Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hopp over, du kan aktivere senere.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 sjekket firewall? Lenke til kommentar
party_pac Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 det går jo ikke, må jo en gang aktivere, det er egentlig trådløs nettverkskort på datan, men får ikke installert noe før xp er registrert... for no jævla dritt! Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 bruker du kanskje AVG som antivirus program ? jeg hadde det samme feilmeldingen og hvis jeg husket riktig kan du en eller annet plass ignorere/deaktivere disse meldinger og kommer på nettet. derfor gikk jeg over til nod32 ( også pga noen tull blokkering i outlook express ) lykke til Lenke til kommentar
nomore Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ring til microsoft i stede for å aktivere over nettet. Deretter kan du installere drivere. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg ble kvitt min hakking i media player da jeg stilte hastighet over fra manuelt angitt til autodetect. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg ble kvitt min hakking i media player da jeg stilte hastighet over fra manuelt angitt til autodetect. så¨hyggelig da Anyways,har du installert nyeste drivere til nettverkskortet? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 har installert Xp på en bærbar, så kommer aktiveringsgreia opp, prøver og koble på nett, men får bare som svar at det er "begrenset eller ingen tilgang til nettet" Linja virker helt flott på en annen maskin. Hvorfor skjer dette? Det skjer rett og slett fordi maskinen din har problemer med å koble seg til internett. Forsøk f. eks med "Veiviser for ny tilkobling", som ligger ferdig innstallert i XP. Husk å ALDRI koble deg til internett før du har minst SP2 og et oppdatert virusprogram på maskinen - ellers får du virus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå