Gamlemor Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Når jeg tar med meg musikk via mp3 spillern min fra en venn så sletter "windows sikkerhetssenter"(eller hva det kaller seg) sangene fordi det er en sikkerhetsfare. Og jeg tviler på at de filene gjør noe større skade på pcen min en den har gjort på hans(ingen:P). Så prøvde han å sende på msn så skjedde det samme. Hva kan jeg gjøre for å få det drittet til å stoppe ? finner ikke noen windows cd uten sp2 noe sted :/ bare en home. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 disable security center? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 "må" ha på sikkerhets senteret eller så går pcen berserk og anbefaler meg å sette det på, noen måte å slå av det på ? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Kontrollpanel > SikkerhetsSenter > På venstre meny ser du helt nederst at det står "Endre Hvordan Sikkerhetssenter Varsler Meg, der tar du bort hakene du ikke vil ha Forsto du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå