Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 ut2003 demo skal ikke være langt unna, produsentene nevnte at en demo egentlig skulle ut like etter datamessen i LA. nårtid fullversjonen kommer er heller usikkert, sent i høst kanskje.. c&c generals : release date : novemberdesember. de har lovet at spillet er ute før jul. Lenke til kommentar
darp Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Er det ikke lekket en build av unreal 2 da? Jeg hadde denne for en stund siden, var ikke rare greiene, men fikk se litt grafikk osv. http://www.tothegame.com har en del release datoer :smile: Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Quote: Den 2002-08-14 14:03, darp skrev:Er det ikke lekket en build av unreal 2 da? Jeg hadde denne for en stund siden, var ikke rare greiene, men fikk se litt grafikk osv. http://www.tothegame.com har en del release datoer :smile: men det er bare en build eller noe, en kjedelig dårlig verjson med dårlig grafikk, ikke ferdig altså. det ferdige spillet blir nok mye bedre. Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Quote: Den 2002-08-14 10:31, lavizh skrev:Noen som har noen release dato på disse, evn. når demoen til ut2003/u2 kommer ? ... De bør jo være rett rundt hjørnet nå? :smile: Historien gjentar seg hver bidige gang. De kommer når de er ferdige. I hvert fall jeg håper de venter med å lansere til det er ferdig. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 WID is word Uansett, det ryktes om at UT2003 kanskje kommer tidligere enn ventet. Noen sier at September kan stemme, andre sier litt senere...Men det er nogenlunde sikkert at det kommer utpå høsten en gang. Angående Unreal II, så går det rykter om at det er blitt utsatt til tidlig 2003, men det er foreløpig bare rykter (heldigvis). Lenke til kommentar
darp Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Det som er sikkert i hvertfall er at det kommer mangen bra spill før jul :=) Lenke til kommentar
Kabuto Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Dårlige nyheter... Etter det jeg har hørt kommer ikke generals før utpå nyåret. Men det er jo westwood, så vi burde jo være vant til forsinkelser fra den kanten. Tør jeg nevne tiberian sun? Lenke til kommentar
MstErM1ND Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Når noen sa noe om Renegade 2 på Renegade forumet Quote: Just a quicky can you give a reason why Renegade 2 was canceled, Greg said in a previous thread that it was? Så svarte Delphi dette Quote: Other projects we wanted to do here. We are now a lean mean creative machine. "I see a future, a Tiberian future!"[ July 30, 2002, 14:36: Message edited by: Delphi-WS ] Delphi er den som reseter "cheaters" og er en av folka i westwood. Man kan jo spekulere når Tib sun 2 kommer, men det kommer, det er man nesten bombe sikker på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå