trommelom Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Det er så mange typer ram og jeg vet ikke hva som er bra og sånt. Vil ha noe bra som passer til dette hovedkortet og denne prossessoren. Men jeg aner jo ikke forskjell på alle disse tallene og alt det andre som står der. Skal ha ca 1g. Er det best da å kjøpe bare et minnebrikke eller bør jeg kjøpe to mindre? Endret 18. september 2005 av trommelom Lenke til kommentar
trommelom Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Ingen? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) En hvilken som helst DDR PC3200 ram vil passe. Eg mener du bør kjøpe 2GB, i ett sett med 2X 1GB brikker. Du bør uansett ikkje bruke 4 brikker, for da klarer du ikkje å kjøre ram på full hastighet, pga minnekontrolleren i CPU ikkje klarer det. Endret 18. september 2005 av Dragavon Lenke til kommentar
trommelom Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 ok. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå