lars91 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei! Jeg lurer på en ting... Går det ann å slette temp filene på pcn? Jeg vet hvordan man gjøre det.... men så kommer det stooore spørsmålet Vil det ha noen virkninger inn på pcen`? Vil noe kunne bli ødelakt? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Temp filer kan trygt slettes. Det er særlig i katalogen C:\Documents and settings\[brukernavn]\Lokale innstillinger\Temp det har en tendens til å bli endel temp filer på mitt system. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Etter det jeg har erfart så kan det ikke på noen måte være farlig å fjerne temp-filene. Vil anbefale CCleaner til dette da denne også fjerne masse annet søppel som har hopet seg opp på pc'en Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 takker Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei, som de andre sier her, så går det bra og slette de. Du kan enkelt komme til de hvis du går på start, kjør og skriver %temp% og trykker enter, da får du opp temp-katalogen og kan merke alle og slette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå