audiomur Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har du noen gode forslag?Er ganske grønn på det område.Har "fått tak i" et live album med Marusha,som jeg bare liker bedre og bedre. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hm, vet ikke om noen som er gode live for jeg hører ikke på noe serlig trance lengre, men jeg kan i allefall fraråde scooter. Vokalisten har elendig sangstemme, og sprekker flere ganger. men de har et bra sceneshow da. Lenke til kommentar
W Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 "Live from tidy weekender" er veldig bra! (litt usikker på om det er slik det staves). Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Da har jeg fjernet litt spam, med svar. Det er hverken OK å trolle eller fore trollene her på forumet. Bruk rapportknappen, og mostå fristelsen til å ta igjen i tråden. Her i tråden kommer vi med forslag til god trance, hverken mer eller mindre. Om trance som sådan er bra saker er ikke topic. Geir Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 OK, får heller bidra med noe. Du kan sjekke ut denne tråden. Er noen linker der og mange gode liveset-forslag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 OK, får heller bidra med noe. Du kan sjekke ut denne tråden. Er noen linker der og mange gode liveset-forslag. ...men det er vel ikke så mange av de som har kommet ut som album er det det..? Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 OK, får heller bidra med noe. Du kan sjekke ut denne tråden. Er noen linker der og mange gode liveset-forslag. ...men det er vel ikke så mange av de som har kommet ut som album er det det..? Nei, men de er lovlige å laste ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå