rønning Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har 3 pc'er som jeg har koblet sammen ved hjelp av trådløst internett.. Får koblet alle opp mot det trådløse nettverket, men den ene maskinen vises ikke på oversikten over maskiner på arbeidsgruppen..Og ja, alle maskinene har samme arbeidsgruppe..Noen som kan hjelpe meg Kunne også tenkt eg å fått hjelp til et annet problem..Dette er på hybelen min hvor jeg bare har ISDN. Den ene stasjonære pc'en er koblet opp mot internett. Så lurte jeg på om det gikk an å koble de andre pc'ene til internett gjennom den stasjonære.. På forhånd takk. M.v.h. Ole Rønning Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 prøv og meld pcen inn i en annen arbeidsgruppe for så å melde den tilbake igjenn. mått gjøre det noen ganger her gjemme. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Det er ikke bare det at jeg ikke finner de i arbeidsgruppen, jeg finner de ikke på nettverket i det hele tatt Lenke til kommentar
rønning Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 *bump* Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 *bump* hm har samme prob selv, startet en tråd, mn får ikke svar lengre jeg heller Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) type ruter og nettverkskort har du da? Endret 17. september 2005 av elronx Lenke til kommentar
rønning Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) På den bærbare maskinen som ikke kobler seg opp er det et innebygd trådløst kort.. Ruteren er en D-Link Airplus Xtreme G Wireless Router På de som finner nettverket: Stasjonær: 3com wireless usb adapter Bærbar 2: Innebygd trådløst kort Endret 17. september 2005 av rønning Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 hm da vet jeg ikke:s har hørt om at noen dell maskiner kan være litt vanskelige å få til å koble seg til. men ellers ikke. du har selvsagt sp2 og ingen kryptering? Lenke til kommentar
rønning Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Har selvsagt det ja..Løste delvis det problemet med internettilkoblingen. På den stasjonære som har ISDN-kort delte jeg internettilkoblingen, men problemet er at jeg ikke finner tilkoblingen på den ene bærbare (den som kobler seg på nettverket) Hvor skal delte Internettilkoblinger dukke opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå