Anki79 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg har noen bildemontasjer på pc`en lagret i pdf fil som jeg skulle fått gjort om til post script fil. Hvordan gjør jeg dette? Lager bildemontasjene i Adobe Premiere 7.0. Lenke til kommentar
Anki79 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Har prøvd det, men photoshop lagrer ikke i det formatet. Så har også prøvd å åpne filen i adobe reader og image ready, men det går ikke her heller.... Lenke til kommentar
Anki79 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Jepp, jeg har søkt. Finner ikke noe aktuelt. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ikke jeg heller, kan heller ikke hjelpe deg da...Beklager... Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det jeg vet om på sparket er pdf2ps, som så vidt jeg vet finnes til Windows/dos også. Og så, sikkert avhengig av printerdriver, kan man printe ut til ps-fil.. Prøv Google... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du er nødt til å velge "Print to file" i skriverdialogen. Men hvorfor pdf til ps? Dette kan ta en stund om det er stor fil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå