benbeni89 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Jeg fikk her for litt siden en meld. om at jeg hadde fått virus/Trojan. Husker ikke helt hva det hette, men det var en Trojen... ett eller annet. Jeg får ikke fjernet dette viruset...Det er bare av og til meldingen kommer opp. Når jeg skal scanne med Norton Antivirus så scanner den ca 4000 filer så bare stopper den å scanne, og går ut til menyen igjen...Da står det fortsjatt at jeg ikke har tatt en "Full System Scan". Jeg har prøvd å scanne i Sikkerhetsmodus men det hjalp ikke stort... Noen som har noen forslag? Endret 17. september 2005 av benbeni Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Post en hijackthislogg så tar vi det. (sig) Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Jeg var ikke sikker på åssen jeg skulle gjøre det etter jeg hadde installert programmet, men jeg tok: Scan system and save log. Da kom jeg fram til dette: (åpne fil) hijackthis.log Endret 17. september 2005 av benbeni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå