durettus Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Edit: 6681 er tatt vekk fra web siden til mshop Men de har den fortsatt på UtenAbonnement.no... Endret 25. september 2005 av durettus Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 crap, jeg som ventet på at mshop.no skulle få den, men får håpe utenabbonement.no får den, vil ha den! eller så blir det 6680 til jul... Lenke til kommentar
durettus Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Synd, blir nok ikk 6681 på meg iallefall. Sendte mail til utenabonnement.no, fikk svar: Hei Denne vil vi dessverre ikke få inn igjen på lager. Med vennlig hilsen Nina Laine UtenAbonnement.no Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Hvorfor får de ikke den inn igjen tro? Priser meg lykkelig for at jeg fikk en av de 9 de hadde i allfall. Kjempefornøyd med den. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 (endret) er utenabonnement hel norsk netttbutikk? eller er den svensk? edit: noen som vet om lefdal har fått inn denne mobilen? (helst i sandivka, og alnabru området.) Endret 26. september 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Men de har den fortsatt på UtenAbonnement.no... ser ut til att den er tatt vekk derfra nå også Endret 27. september 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Hvorfor får de ikke den inn igjen tro? Priser meg lykkelig for at jeg fikk en av de 9 de hadde i allfall. Kjempefornøyd med den. jepp jeg også kjøpte den på mshop.. hadde egentlig tenkt til å vente med mobilkjøp til n70, men da jeg så den prisen kunne jeg ikke dy meg.. da jeg ikke kommer til å bruke vidio-telefoni, har 6681 noen fordeler i forhold til 6680 blant annet bedre byggekvalitet (knirker ikke så mye har jeg hørt). nå har UtenAbonnement.no fjernet telefonen også. ganske fornøyd egentli ny telefon til under bruktpris. ble posetivt overaska over tastaturet meget gode og myke i forhold til min d500. Endret 27. september 2005 av freddy85 Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 ser ikke ut som det blir 6681 til meg. jaja, da må jeg vente til februar. heldige griser som greide å få tak i den, argh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå