Gå til innhold

fordeler og ulemper med N6681! hvor kjøpe den?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

6681 til 2200,- kr. er jo gi-bort pris!

Jeg ville selvfølgelig kjøpt den til den prisen, den banker jo ut alle konkurentene i den prisklassen.

Bra skjerm, bra kamera, hotswap, edge, symbian ( ! ), helt brukbar mp3spiller, konge design..

Trenger du ikke 3G, videotelefoni og kamera på forsiden er dette den ideelle telefonen. :)

Lenke til kommentar

har lest testen på amobil og itavisen, og til 4100kr så er det ikke det beste kjøpet, men når den nå ikke koster mer en 2100, da er det jo ett knall kjøp!!.

hvor lenge kan varer ligge på posten? fikk sykt lyst på en slik en, men har ikke råd før om 14 dager egentli :ermm: og det er kun 9 igjen på lager.. kjedelig hvis prisen stiger igjen når de kommer på lager igjen på mshop

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

Hei

Tenkte jeg bare skulle hive på mine meninger om N6680. Siden det er nesten samma tlf som 6681. Dette er selvsagt subjektivt og jeg nekter ikke for at 2200 for 6681 er et godt kjøp.

For det første så syns jeg 6680 er STOR den virket faktisk mindre når jeg fikk den en det den gjør nu. Ønsker noen ganger jeg var jente så jeg kunne ha den i veska :p

Tastaturet føles veldig godt når jeg skriver på det, MEN av en eller annen grunn trykker jeg fryktelig mye feil på det. Er liksom for lite skille mellom hver tast.

Dekselet bak er veldig plastic fantastic, og jeg tør nesten ikke bruke kameraet for jeg er redd for å gjøre dekselet slarkete. Det er også veldig lett å få støv/sand under dette dekselet, noe som fører til riper på den metallrundingen rundt kameraet.

Ellers er symbian et fint system, men synes det er bittegrann treigt. Men altså telefonen er responsiv og fin den.

Batteritiden er ganske dårlig, og jeg med mitt moderate bruk lader annenhver natt.

Skriver denne ikke-veldig-nyttige-posten fordi jeg kjeder meg på jobb. Husk dette er bare mine meninger så ingen grunn til å si jeg tar feil om ditt og datt. Allright! Lykke til med mobilkjøp :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei

Tenkte jeg bare skulle hive på mine meninger om N6680. Siden det er nesten samma tlf som 6681. Dette er selvsagt subjektivt og jeg nekter ikke for at 2200 for 6681 er et godt kjøp.

For det første så syns jeg 6680 er STOR den virket faktisk mindre når jeg fikk den en det den gjør nu. Ønsker noen ganger jeg var jente så jeg kunne ha den i veska :p

Tastaturet føles veldig godt når jeg skriver på det, MEN av en eller annen grunn trykker jeg fryktelig mye feil på det. Er liksom for lite skille mellom hver tast.

Dekselet bak er veldig plastic fantastic, og jeg tør nesten ikke bruke kameraet for jeg er redd for å gjøre dekselet slarkete. Det er også veldig lett å få støv/sand under dette dekselet, noe som fører til riper på den metallrundingen rundt kameraet.

Ellers er symbian et fint system, men synes det er bittegrann treigt. Men altså telefonen er responsiv og fin den.

Batteritiden er ganske dårlig, og jeg med mitt moderate bruk lader annenhver natt.

Skriver denne ikke-veldig-nyttige-posten fordi jeg kjeder meg på jobb. Husk dette er bare mine meninger så ingen grunn til å si jeg tar feil om ditt og datt. Allright! Lykke til med mobilkjøp :thumbup:

har du store fingre?

tastene kan ikke være mer sammensatt enn 6230, og det funket fint og håper tastaturet passer bra for meg ;)

det dekslet bak telefon var/er jeg skeptisk på, hva om man dra den fort opp av buksa og drar det dekslet foran kamerat fort opp. vil den da bli ødelagt tro?

Har du fått støv under skjermen? Det er VELDIG irriterende, når jeg fikk det på min 6230. kan man ta av fordekslet?

Lenke til kommentar

Har veldig små fingre. Men er ikke noen leet sms'er. Tror ikke tastaturet er noe problem for noen. Bare jeg som er slepphendt. Har bare lagt merke til at jeg trykker mye mer feil enn på andre telefoner.

Tror ikke det er så lett å ødelegge kameradekselet. Men tror det har veldig lett for å bli løst og slarkete. Jeg har dog hatt min i 2 mnd og det holder fortsatt stand. Men jeg har vært veldig forsiktig.

Har ikke fått støv under skjermen nei. Hvor fikk du det fra? Såvidt jeg ser så er det å ta av frontdekselet ingen enkel sak. Det veldig godt fast og jeg ser ingen skruer eller noe.

Lenke til kommentar
Nå er de utsolgt gitt. Jeg bestilte i helgen, men ser ikke ut som jeg var en av de heldige. Sikkert mange som var foran meg i køen. Vet ikke om jeg skal vente eller avbestille og kjøpe en annen tlf istedenfor.

Ja huff. Jeg bestilte søndag kveld. Håper ikke det tar for lang tid før de får inn på lager igjen .

Lenke til kommentar

Ettersom dere vil ha etterlysninger om det virkelig er sant; vel... ja, tenk det er det. Ikke forstår jeg helt hvordan det kan være det, men det er nå faktisk slik... heldigvis er jeg en av de heldige... bestilte for litt siden...

UtenAbonnement.no og Mshop bruker samme speditør (leverandør av telefonene) - såvidt jeg kan se er det et annet firma som sender ut mobilene - UtenAbonnement og Mshop benytter samme lager - hvis folk forstår hva jeg skriver. Lagerstatus hos dem har gått ned om hverandre - hvis Mshop skulle ha 10 på lager gjelder samme status hos UtenAbb.

Jeg bestilte mobilen både fra Mshop og UtenAbb. - alle kom frem slik dem skulle. Ingen operatørsperre og en super pris... så tilbudet har vært reelt.

Lykke til alle dere som skulle få mobil! En helt suveren sak; jeg har senere tid kun benyttet Series 60 og dette er den beste jeg har vært borti til nå!

Så gled dere... dere som får...

:cool:

Lenke til kommentar

3230 har stereo radio, men mono mp3-spiller. Batteritiden er en del dårligere enn på 6681. kameralinsen (eller bekyttelsesglasset foran) sitter utsatt til, mens 6681 har beskyttelsesdeksel. Har ikke sett bilder fra 3230, men de på 6681 er meget bra, dersom de er slik som på 6680. 3230 bruker et mer "kurant" minnekort enn 6681, det vil si at utvalget er større, og kanskje prisen noe lavere.

Lenke til kommentar

Ringer du mye med den? Har du UMTS-dekning? I følge Nokia blir batteritiden opp til halvert når telefonen bruker 3G, så batteritiden på 6680 er ikke nødvendigvis representativ for 6681.

Min 6681 holdt i nesten tre døgn på første lading, og da brukte jeg telefonen svært mye. Både til å ringe med, som leketøy, foto og blitzbruk, aktiv bruk av bluetooth, musikkspiller, og alt slikt man gjør med en ny telefon. Andre lading varte i over fire dager med litt mere moderat bruk. Tredje lading ser nå ut til å ende på rundt 5 dager.

Lenke til kommentar
Nå er de utsolgt gitt. Jeg bestilte i helgen, men ser ikke ut som jeg var en av de heldige. Sikkert mange som var foran meg i køen. Vet ikke om jeg skal vente eller avbestille og kjøpe en annen tlf istedenfor.

Ja huff. Jeg bestilte søndag kveld. Håper ikke det tar for lang tid før de får inn på lager igjen .

Jeg var visst en av de heldige allikevel. :)

Sendte mail til mshop for en halvtime siden og har allerede fått svar. Min 6681 er sendt, det har bare ikke kommet opp sporingsnr.

Lenke til kommentar

Kan noen si noe om dette?:

6681 har jo Symbian OS.

Er det noen som kan si litt om hvor nyttig/kjekt det er med Symbian på mobilen for folk som ikke nødvendigvis er proff-buisiness-brukere?

Det åpner jo får mye flere muligheter, feks. viss det kommer no fancy til å ha på mobilen en gang i fremtiden, så kan det jo bare installeres som et program.

6681 frister, men jeg er usikker på om det er mobilen for meg. K750 har jo bedre kamera, og kjøper man den brukt, får man den ca. like billig som 6681...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...