GeCcO Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Tok nettopp et bilde av en kulepenn. Jeg har ikke tenkt så mye på selve meningen med bilde, annet enn det kunstneriske. Prøvde å få til et nogenlunde skarpt kulehode hvor resten av pennen gradvis forsvinner i uskarpheten. Full størrelse Lenke til kommentar
angass Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Stili... Litt kjedeli motiv kansje.. Men alikavell ikkje så domt... Ka har du sjort for å få den total kvite bakgrunnen? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Hvite bakgrunnen er bare et vanlig A4 ark Lenke til kommentar
bigkay Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Syntes dette bildet var veldig bra jeg.. Bigk Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 kjedelig motiv. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 kjedelig motiv men et bra bilde Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg likte bildet, og samtidig imponerende "ren" bakgrunn du fikk til. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Takk for alle tilbakemeldingene Motivet er ikke det mest spennende man kan ta bilde av, er enig der. Men det hadde vært veldig fint om noen hadde en ide eller to om hva jeg kunne gjort for å få et slikt motiv som dette mer spennende? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg ser kanskje for meg et sånn "gammeldags" notatark med pen skrift på... Kanskje et "gammeldags" stearinlys hadde vært noe også... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Var akkurat noe slik som et ark med noe skrevet på jeg tenkte på. Men kom aldri så langt. Får prøve det en annen gang. En slags gammel stemning med det arket, stearinlys osv. Hmm, skal huske på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå