NextoN Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei, jeg tenkte å kjøpe meg en Eltax sub til mitt tangent anlegget mitt. Da tenkte jeg på denne her men jeg ser at inne på eltax sine sider selger de den også i 15tommer(litt mer futt) så jeg lurte på hvordan det er mulig å få tak i den? Eller er det egentlig nødvendig eller burde jeg gå for en annen sub Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 du kan sikkert få komplett til å fikse det for deg. men det er ikke mye futt i eltax uansett. eltax er et elendig merke med massevis av tullewatt. hadde heller betalt noen 1000 ekstre for en litt mindre men mye bedre. 15" sub er nesten overkill på vanlige høyttalere Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 komplett solgte denne før hvertfall, men ser ikke ut til at så mange fører den lengre her til lands. men må si meg enig med breiker, eltax er no crap det slike billige høyttalere ofte gjør spesiellt dårlig er jo god og presis bass, så en billig sub blir fort altfor brumlende i lyden.. ville invistert i noe litt mere kvalitet, og ikke bare sett på størrelsen på elementet. en god 10" kan spille fletta av en dårlig 15".. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 takk For det andre så må man huske på at hvis du har små høyttalere og smeller på en gedigen bass vil høyttalerne nesten bli borte. Blir som en bil som eies av en råner. altfor mye bass. ingenting annet Lenke til kommentar
e321 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Blir som en bil som eies av en råner. altfor mye bass. ingenting annet en råner er bare en som liker å kjøre rundt uten mål og mening. For mye bass kommer enten av overdimensjonert budsjett til sub og forsterker eller underdimensjonert busjett til komponentsett, diskant osv. Ikke alle kuer er grønne... eller noe sånn hehe, neida.. bare tuller med deg. Jeg syns du skal gå for en 10" ,jeg... mellomstor forsterker(aktiv altså.. men forsterkeren som er innebygget.) Lenke til kommentar
pahf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Blir som en bil som eies av en råner. altfor mye bass. ingenting annet en råner er bare en som liker å kjøre rundt uten mål og mening. For mye bass kommer enten av overdimensjonert budsjett til sub og forsterker eller underdimensjonert busjett til komponentsett, diskant osv. Ikke alle kuer er grønne... eller noe sånn hehe, neida.. bare tuller med deg. Jeg syns du skal gå for en 10" ,jeg... mellomstor forsterker(aktiv altså.. men forsterkeren som er innebygget.) Du! ikke mobb rånerne å bruk de som sammenlignings grunnlag for dårlig lyd og harry oppførsel! Da har du bare sett de mest ekstreme av såkalte rånere.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 De som påstår at eltax er dårlig her har nok til gode å høre 10" og 8" versjonene, de spiller faktisk utrolig bra for prisen.. Og watt er ikke noe problem i subbene fra eltax, de er ikke juksewatt men skikkelig.. 12" og 15" er noe helt annet, de er rett og slett for slappe.. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Blir som en bil som eies av en råner. altfor mye bass. ingenting annet en råner er bare en som liker å kjøre rundt uten mål og mening. For mye bass kommer enten av overdimensjonert budsjett til sub og forsterker eller underdimensjonert busjett til komponentsett, diskant osv. Ikke alle kuer er grønne... eller noe sånn hehe, neida.. bare tuller med deg. Jeg syns du skal gå for en 10" ,jeg... mellomstor forsterker(aktiv altså.. men forsterkeren som er innebygget.) Du! ikke mobb rånerne å bruk de som sammenlignings grunnlag for dårlig lyd og harry oppførsel! Da har du bare sett de mest ekstreme av såkalte rånere.. jeg forsvarte jo rånerene ontopic: er kanskje noe i det nahojdat.. jeg fåreslo en 12"... men 10" fungerer vel kanskje best da eller? Tror ikke jeg ville gått over 12 iallefall. Det beste for deg er nok å dra til en butikk å høre på noen sub'r for så å finne ut hva du syns passer best til deg og anlegget ditt Kjenner du noen som har sub f.eks, så ta en tur bort til de og hør hvordan det høres ut Er egentlig det beste... for smaken er jo som baken. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 10" passer bra for deg! Men hvorfor skal du kjøpe eltax, det er som å kjøpe pc'en sinn på rimi?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå