Pluto Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Er det ikke på tide med en oppdatering snart, synes det ser litt "gammelt og slitt" ut. Kommer det eller? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Vi arbeider med saken. Vi har et lovende utkast på gang, og vi håper å få nytt design på plass før jul. Hvis noen her har lyst til å lage designforslag, er det selvsagt bare å gå i gang :wink: MLW Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Hva med å få tilbake det gode gamle?? :smile: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Vel bare en enkel ting: Kort ned på nyhets lista. Tenk på de stakkarne som må laste ned hele månedens nyheter/bilder meg modem. Det blir mye lettere å bare ha en "mer nyheter" knapp lenger oppe. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 28. november 2001 Forfatter Del Skrevet 28. november 2001 Den er god! Ser fram til det. Ellers skal dere ha all honnør for å ha fått til en glimrende side! Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 28. november 2001 Del Skrevet 28. november 2001 Jeg sier MER nyheter Lenke til kommentar
Corn Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Jo jeg er også enig at det blir litt lite nyheter. Virker mest som de får det meste fra andre sider og ikke følger så mye opp. (Nå fikk jeg jo nettopp vite at Autodesk forgav Microsoft for å ha "stjålet" varemerket deres) Det jeg savner mest er flere tester. Nå så jeg i en annen tråd at de søkte etter hardware tester. Så meld dere i vei :smile: Ellers takk for en super side som jeg har vært hyppig innom siden begynnelsen :wink: [ Denne Melding var redigert av: corn på 2001-11-29 19:48 ] Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Quote: Ellers takk for en super side som jeg har vært hyppig innom siden starten Begynelsen>/i> ja.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå