HJÆLP Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Når jeg skal starte opp pc`n, så stopper den opp når den kommer til siden som er blå og hvor det står winxp. Der skal også de brukerne som er lagt inn komme opp, men de kommer ikke opp. Har prøvd å starte opp i sikkerhetsmodus, men samme skjer. Prøvde også siste fungerende inlogging eller hva det het Noen som har en ide til en stakkar Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Velkommen til forumet! Du kan prøve virusscan. Hvis du ikke har redningsdisketter kan du laste ned her: http://www.trendmicro.com/download/emg-disk.asp Hvis ikke det hjelper, så må du kanskje legge inn windows på nytt. Har du mulighet til å ta bilde av problemet? Lykke til! Lenke til kommentar
HJÆLP Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Takker for svaret Laster ned rescue disk nå. Får se om det hjelper, vist ikke skal jeg få tatt bilde. (Det er det siste skjermbildet før skrivebordet kommer opp). Lenke til kommentar
HJÆLP Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Hmm, feil link. Denne støtter bare 95/98/me Har du/dere den rette linken? Lenke til kommentar
Cougst Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Du har ikke byttet hardware i maskina da? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hmm, feil link. Denne støtter bare 95/98/me Har du/dere den rette linken? Jeg fant ikke noe som støtter NTFS. Men antivirusprogrammer som Norton skal kunne lage slike disketter. Du har vel ikke en annen pc med et slikt program som kan lage disketter eller noen du kjenner som har det? Lenke til kommentar
CrazyD Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Prøvd å kjøre reparer funksjonen fra XP cd? Lenke til kommentar
HJÆLP Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Maskinen er ny. (1 mnd). Deter foreldrene mine sin, (deres første...) og de har enda mindre peiling enn meg, så noe hardware er nok ikke skiftet Jeg har norton antivirus cd, skal se om jeg får laget noe... Xp cd var ikke med når de kjøpte maskinen, skal den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå