Singh tha king Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) En venn av meg skal kjøpe den mest ultimate pc'en til 13k + frakt, ikke 1 krone mer eller mindre. Den bør veie minst mulig helst under 2,5 kg, MAX 2,9kg. Disse merkene er aktuelle: FSC, pacardbell (han har gode erfaring med dem), acer og asus. Disse netshopene er aktuelle: Netshop. no, komplett.no, mpx.no og mshop.no takk for svar. edit: ja, det må være 15" eller 15,4" ikke mindre eller større. Endret 16. september 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 En venn av meg skal kjøpe den mest ultimate pc'en til 13k + frakt, ikke 1 krone mer eller mindre. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=48321 beklager den koster 5 kroner mindre... Lenke til kommentar
Filla Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hva skal den brukes til ? 15' eller 15,4' skjerm og under 2,5 kg er en nesten umulig kombinasjon...... Om laptopen skal brukes til spill, er dette mitt forslag. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 pc'en skal brukes til skoearbeid, litt spilling, mp3, film, surfing og litt av hvert hvilken er best av de to da? er det mye feil i dem? hvilken er det som er har minst feil, service er uaktuelt, siden det tar for lang tid. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvorfor ikke sjekke trådne min om Asus M6Va. Er vel den beste laptopen du kan få for penger. Ufattelig stillig karbonfiber kasse M6Va Lenke til kommentar
andersab Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg ville gått for MPX Notebook KN1. Den er ukens tilbud på MPX nå, 12.595 inkl frakt. Har selv hatt denne en måneds tid nå, og har ikke angret et sekund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå