Kairo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Hei. Har installert Slayer 2.6, men får bare 137 GB tilgjengelig på min 320GB harddisk. Har enabled G-disk i Avalaunch under system/harddisk. Der viser G-disk 174 MB. Tilbake til Slyer's dash, viser ikke G-disk i hele tatt. -kun et tomt felt der antall byte skal stå. Heller ikke i filbehandling i XBMC står det noe på G-disk. Hva gjør jeg feil ?? Kairo Endret 16. september 2005 av Kairo Lenke til kommentar
bas Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Prøv å formater den partisjonen det ikke vises på en gang til, må i mange tilfeller gjøre dette etter installasjon.Dette gjør du med slayers discen, der kan du velge hva du vil formatere. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Du har en bios som ikke har støtte for for store harddisker, såkalt LBA48 støtte. Løsningen er å flashe chippen med en ny bios. Lenke til kommentar
Kairo Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Hei. Takk for svar. Har nå formatert G-disken 2 ganger. -Det viser fremdeles ingenting på G-disken. Klarer heller ikke å lese hva bios som er flashet. Det som er rart ? er at G-disken kan leses som 174GB via avalaunch settings. Er det noe jeg må stille inn i for å få dette til ? Hvordan flasher jeg evt. den andre banken som ikke er i bruk, til en ny bios som passer til xbox ver. 1.4, chippet med duox2 blue. Hva bios passer ? Finner jeg evt. noen bios på Slyer2.6 inst. cd som kan brukes? Kairo Endret 17. september 2005 av Kairo Lenke til kommentar
Panter Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Les Faqen. Slayer har sikkert en bios du kan bruken, men sikkert ikke siste versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå