radivx Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Hva er spenningen fra de forskjellige tingene? Utgang fra Power Supply (har et chieftec 360W kabinett med amd saker og ting +litt msi og LG(billige saker)) Viftegreien på hovedkortet?(går det an og dele den med et par leds eller er den for svak)? JEg kunne tenke meg å lage et led panel og en viftebryter som han ene hadde gjort. L= 2x let oppe og nede V = Viftebryter/Led bryter [LLLL] [LLVV] Hvordan kan dette bli gjoert=? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Det kommer litt ann på hvor du mener. Dersom du tar for deg kontaktene som settes inn i cdrom, harddisk og/eller floppy har disse fire ledere, hvorav to er jord/-(svarte), gul er +12v og rød er +5v. Da er det bare å koble ønsket spenning til den rette kabelen(kablene), og så koble til jord. Når det gjelder den du setter på hovedkortet er eg ikke sikker, men her er det mer enn bare strømkilder. Du kan se mer informasjon hos microplex.no, under strømforsyninger. Masse nyttig informasjon =) [ Denne Melding var redigert av: nomore på 2002-08-14 10:12 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå