AleksanderA Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har kjøpt ett nytt 6600 kort av en kompis. (Ikke GT) Jeg lurer på om det er noen her som har kortet, og kan si hva de synes om det? Duger kortet til spill er en ting jeg lurer veldig på. Og vil det faktum at jeg har ett agp kort ha mye å si i spill? (Tenker mest på spill som cs, wow og bf2 for eksempel) Her er kortet Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Dette kortet befinner seg vel i nedre del av mid-end klassen. Funker til spill hvis man ikke er alt for kresen på høy oppløsning og høye instillnger.. Endret 16. september 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
ChriZtofeR Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Et 6600 128 mbyte agp er et helt fint kort til spill et middel klasse kort, er man ikke så kresen på oppløsning er det et helt ypperlig kort. agp gir ikke den store foskjellen i spill den er i så fall minimal.... eneste forskjell er at agp har 8x overføringshastighet og pci-e 16x. men har man et pci-e hovedkort og grafikkort er jo fremtiden sikret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå