olsok29 Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Formaterte en maskin, la inn SP2. I all min enfoldighet trodde jeg da at maskinen ville Kjøre USB2 som USB2. Se der tok jeg feil, den kjører USB2 som USB(1). Må legge til at denne maskinen er ikke på nettet. Den brukes i fotoklubben som bla. "fremvisermaskin". Maskinen er ganske rask og relativt ny. Hvordan i all verden skal jeg få denne maskinen til å godta Usb2 som Usb2? Det gjorde den nemlig før! Nå tar det år og dag for all bildeoverføring fra kamera. Noen som har tips? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Tipper du må gå til nettsiden for hovedkortet ditt og laste ned en USB2 fix/driver derfra. Etterpå åpner du Enhetsbehandling i kontrollpanel -> System og legger til driveren via Unversal Serial Buscontroller -> Enhanced Host Controller. Lenke til kommentar
olsok29 Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Tipper du må gå til nettsiden for hovedkortet ditt og laste ned en USB2 fix/driver derfra. Etterpå åpner du Enhetsbehandling i kontrollpanel -> System og legger til driveren via Unversal Serial Buscontroller -> Enhanced Host Controller. Hjertelig! Da skal jeg prøve dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå