eryxx Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Når jeg skal åpne eller lagre en fil fra et eller annet program inneholder dialogboksen defaulte mapper på venstre side i boksen. Er det noen av dere som vet hvordan jeg kan fjerne og etablere nye valg i denne mappelisten? Har lett "over alt" på nettet og i Knowledge baser og dokumentasjon men har ikke lykkes så langt. Benytter XP Pro som os. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: eryxx på 2002-08-14 09:30 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: eryxx på 2002-08-14 09:31 ] Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Stort sett er det bare til å høyreklikke i vinduet som spretter opp, dersom du velger 'browse'. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg har forandret det en gang, men kommer ikke på hvordan. Du mener vel de fem iconene på venstre side? Prøv å søk i windows hjelpen. Lenke til kommentar
eryxx Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Ja det er de 5 ikonene jeg tenker på, og ja jeg har søkt i windows hjelpen også. Tanken er å kunne tilpasse og skreddersy hva som defaulter. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Under x:Documents and Settings"username" finner du en folder med navn SendTo (skjult) hvor du kan opprette snarveier i tillegg til de som finnes fra før. Lenke til kommentar
Rep Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Du kan bruke TweakUI for Xp til å redigere dette. Gå på Common Dialogs i TweakUI, der kan du lage din egen liste. Her kan du hente det: http://download.microsoft.com/download/whi...wertoySetup.exe Lenke til kommentar
eryxx Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Tusen takk!!! Dette fungerte helt i henhold til mitt behov. Glimrende!!! Lenke til kommentar
eryxx Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Tusen takk!!! Dette fungerte helt i henhold til mitt behov. Glimrende!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå