Gå til innhold

Frakt hos komplett?

Anbefalte innlegg

Jeg ser at komplett selger en WD SE 80GB Harddisk til 995 kr. Hva er frakten på den tror dere?

Jeg har også en tilgodelapp på 200 kr. kan jeg bruke den?

Tilbudene gjelder bare ved beilling på web, men jeg bor bare en kilometer i fra komplett. Gå det ikke an å hente varene der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-08-14 09:28, baron blod skrev:

Jeg ser at komplett selger en WD SE 80GB Harddisk til 995 kr. Hva er frakten på den tror dere?

Jeg har også en tilgodelapp på 200 kr. kan jeg bruke den?

Tilbudene gjelder bare ved beilling på web, men jeg bor bare en kilometer i fra komplett. Gå det ikke an å hente varene der?

Vedr.1:

Fra Kompletts nettsider:

"Hvor mye koster det å sende varene til meg?

Fraktkostnaden er normalt ca kr 100,- for små kolli og ca kr 200,- for større kolli (skjermer, store kabinetter, skrivere o.l.) For en komplett PC med skjerm og skriver, vil frakten kommer på ca kr 500,-. Dette inkluderer oppkravsgebyr på ca kr 45,-.

Vi benytter kun transportørens satser, basert på varenes vekt. Når du har lagt varer i handlevognen og velger VIS HANDLEVOGN, ser du estimerte fraktkostnader for ulike fraktmåter. Når du går til kassen, må du velge ønsket fraktmåte, og får da se NØYAKTIG fraktbeløp for din bestilling før du fullfører bestillingen."

Vedr.3:

Send [email protected] er forespørsel om du kan hente på lageret i Sandefjord da vel?

Lenke til kommentar

Du kan ikke hente varer på komplett sine butikker som er bestillt via nettet. Tviler at de er så veldig villig til å la deg hente på lagret hos dem heller. Betaling vil vel kunne bli et problem.

Men send dem en mail så får du svar. Det er i grunn de som kan gi et korrekt svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...