h0ax Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 det virker som om det funker til meg nå =) Jeg har bytta skjermkort, og nå når jeg satte det inn igjen funka det jeg har radeon 9700 pro btw Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Av det jeg vet så tror jeg det ikke er mulig å måle gpu temp med ati i windows.Kjenn på kjøleribba. 9800 PRO(r360-kjerne) og bedre har temp-måler som du kan lese av med et hvilket som helst temp-program. DArkwIng: Statisk elektrisitet i en støv-suger? Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 funka halvvegs istad da eg ikkje hadde nokon drivere installert,. det vil seie at halve skjermen var normal, mens resten var skurr/drit.. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 9800 PRO(r360-kjerne) og bedre har temp-måler som du kan lese av med et hvilket som helst temp-program.DArkwIng: Statisk elektrisitet i en støv-suger? Stemmer ikke helt. 9800XT med r360 kjerne har temp. sensor. 9800Pro har ikke. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 funka halvvegs istad da eg ikkje hadde nokon drivere installert,. det vil seie at halve skjermen var normal, mens resten var skurr/drit.. Prøv med samme driver som denne vennen din hadde da. Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 hohe, det er gjort men neida!! Lenke til kommentar
h0ax Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 min fungerte en god stund etter den hadde blitt tatt ut av kabinettet osv. Men etter en 6 timer spilling hang det seg igjen, og samme atfifaktene og problemene oppstod. Jeg tror jeg skal kjøe nytt skjermkort på mandag, hadde vært utrolig kjipt om dette ikke er kilden til problemet mitt. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kan dette problemet skyldes for svak strømmforsyning? Hos meg opstår alltid feilen i det jeg slår på maskinen. Er strømforbruket ekstra høyt da, når hardisker spinner opp osv.? Eller er det mye høyere senere, når cpu belastes? For visst skjermkortet får for lite strøm ett øyeblikk, kan vel sånne feil opstå? Har foresten en Chieftec 340W strømforsyning, R9800pro, P4 2.6 overklokket til 3.2, to hardisker, dvd brenner, 1.5GB ram og en del vifter. Nærmer jeg meg grensen til strømmforsyningen?? Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Njaa. har en strømforsyning på 350 watt.. tru ikkje det æ feilen med tanke på at det har funka i 2år. så plutsli er det ikkje nok strøm... Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Jeg ga opp mitt, og skaffet et 6600gt i stedet. Fungerer fint og stabilt, så fikk nok bekreftet at det var skjermkortet som hadde feilen hos meg. Endret 3. oktober 2005 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå