jfonline Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Installerte i går nytt skjermkort: Gainward GF4 Ti4200. Etter installasjon finner ikke PCen lydkortet. Har et gmlt TurtleBeach Montego A3D kort. Jeg bruker XP. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 prøvd å ta det ut og sette det i porten sin igjen? sikker på at du ikke var antistatisk og tok på lydkortet? Lenke til kommentar
jfonline Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 >>prøvd å ta det ut og sette det i porten sin igjen? Ja. >>sikker på at du ikke var antistatisk og tok på lydkortet? Ja. Fulgte prosedyre, men man er jo aldri sikker. Kan dette være noe? - Tror ikke kortet er Plug-and-play - Finner ikke XP driver til kortet på prod. web Men det fungerte jo i XP før! Lenke til kommentar
jfonline Skrevet 14. august 2002 Forfatter Del Skrevet 14. august 2002 Kan det være noe med IRQ oppsett? Lenke til kommentar
thesittingduck2 Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Dumt spørsmål: Har du satt i høytaller kablen igjen? hehe tro meg det har skjedd meg før at helt elementær feil har ført til helt vnvitige feilsøkings prosjetker og svette armhuler... lykke til BTW IRQ sharing kan føre til konflikt men tviler på at du vil miste lyden, du vil heller se redusert "kapasitet" på maskinen , e.i. pc lagger eller bruker unødvendig laaaang tid.. Lenke til kommentar
Bluesix Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Prøv og sett lydkortet i en annen pci slot, pci slotten rett nedfor agp slotten deler ofte irq med agp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå