Gå til innhold

Netcom selger med rart tilbud

Anbefalte innlegg

Fikk tlf for en stund siden der en Netcom fyr tilbydde meg et billig abonement som han sa var "You can too" eller noe sånn. Kostet 125 i mnd og det var gratis å ringe til andre med samme abonement. Skulle få et godt tilbudt på en mobil fra webshop'en til Netcom en gang i året osv.

Finner ikke dette abonementet og mobilen jeg ville ha var de fri for men kunne isteden gi meg ringetid... men så ble det nevnt at jeg kunne få mobil fra hvilken som helst nettbutikk, men da må man jo fylle ut masse info som gjør at jeg ikke får det tilbudet han kom med

-Synes dette var ganske merkelig :dontgetit:

Flere som har blitt oppringt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mp93 - Sjekka mob nr hans og det var OK så det var bare resten av "opplegget" jeg hevet øyenbrynet over.

Swanky - Ja det må vel være noe sånn, rart han ikke oppgav den internett adressen eller lignende.

Får nesten bare tro at det var en amatørselger som tok en av sine første telefoner til potensielle kunder hehe

Lenke til kommentar

youcantoo er noe i nærheten av det samme som ownersbuy, en fordelsklubb som har fått avtale på et netcom businesstalk for sine medlemmer. Et netcom btalk er nemlig det du beskriver.

youcantoo-selgerne ringer ikke fra netcom, men de er veldig flinke til å la det høres ut som det er det de gjør....

Lenke til kommentar
youcantoo er noe i nærheten av det samme som ownersbuy, en fordelsklubb som har fått avtale på et netcom businesstalk for sine medlemmer. Et netcom btalk er nemlig det du beskriver.

youcantoo-selgerne ringer ikke fra netcom, men de er veldig flinke til å la det høres ut som det er det de gjør....

Ucan2, som det heter, er absolutt a la Ownersbuy. Ownersbuy har BusinessTalk som basis, det har også Ucan2. Ownersbuy verver sine egne "medlemmer" til abonnementet (www.ownersbuy.no) det gjør også Ucan2 (www.networkpartner.no). Du ringer gratis internt med Ownersbuy, det gjør du også med Ucan2.. Med Ucan2 er det 24 mnd binding, men kan videreføres etter 12 ved å f.eks. kjøpe ny telefon.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vel om du ser datoen på innlegget mitt så skrev jeg dette 2 dager FØR netcom lanserte trådløs familie. Det jeg skrev var basert på en artikkel i dagbladet (som det er linka til lenger opp i tråden). Og denne artikkelen viste seg å være bare tullball.

Vær også forsiktig med å bumpe gamle tråder som egentlig har utspillt sin nytte :). Det kan føre til stenging.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...