TheCrow Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei på dere. jeg har nettopp kjøpt meg et MSI KT880 delta. jeg satte det opp som det skal osv. jeg har riktig ramm osv. men det kommer en feil opp hele tiden MHz på minne står det samme 266MHz. det tror jeg ikke skal være riktig. kan noen hjelpe med hva som er årsaken. legg meg til på [email protected] takk for at dere svarer meg Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Velkommen i forumet 'TheCrow'! Er det pc3200 ram i alle 3 ram-slotene, ta ut strømkabel og ram-brikken i slot 2 Flytt cmos-jumper fra pin 1-2 -->2-3 -->1-2 (se manual) Sett inn strømkabel og start opp. For online oppdatering av drivere/ bios etc. anbefales MSI Live Update version 3.73 Lenke til kommentar
TheCrow Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Takk for svaret. Skal prøve på det. Får ikke bios oppdatert siden pcen ikke funker. sjekka netsiden. den sier at jeg ikke skal flashe med diskett hehe... tullete. Er ikke sikker. Men jeg tror det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå