Ghost-master Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Er det noen som har prøvd det eller er det bare oppspinn ? http://www.greatdreams.com/ouija.htm Det fins sikkert en bedre side en det Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hva er det? gidder ikke lese... Lenke til kommentar
Ghost-master Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 det er sånn brett som en "kan" snakke me døde på Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 yea,dreiv med det greiene på ungdomsskolen...var vel ''morsomt'' ... jentene freaka helt ut... er jo bare vås da... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 ... er jo bare vås da... Hvordan kan du med sikkerhet si det ? Folk sier altid det alderi finnes noe bevis for at f.eks overtroiske ting er sant, men finnes det noe bevis for at det faktisk IKKE er sant ? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 ... er jo bare vås da... Hvordan kan du med sikkerhet si det ? Folk sier altid det alderi finnes noe bevis for at f.eks overtroiske ting er sant, men finnes det noe bevis for at det faktisk IKKE er sant ? kan selfølgelig ikke si det med sikkerhet. Men jeg tror at det er hva man gjør det til,og for min del er det bare vås.... er en grunn til at de folka som driver med det og tror på det ser ut og oppfører seg som om de burde ha vært på 6 avdeling... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det er med dette som med alle slike fenomener: Mange kjenner noen som har sett at det virket, men det finnes ikke en eneste videnskapelig undersøkelse som bekrefter det. En god, gammel og enkel måte å bevise at det er svindel: La alle deltagerne ha bind for øynene. Jeg kan garantere at det ikke kommer noe meningsfullt ut av det da. Hvis det virkelig er brettet (som sikkert masseproduseres på samme fabrikkene som lager Monopol og andre spill) som styrer bevegelsene, hvorfor må deltagerne se hva som skjer...? Geir Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har ikke prøvd , men digger slike overtroiske greier Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har ikke prøvd , men digger slike overtroiske greier pass deg,en jeg kjenner fortalte om en dame som spørte om å se djevelen,så tittet hun i skapet og døde :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Har ikke prøvd , men digger slike overtroiske greier pass deg,en jeg kjenner fortalte om en dame som spørte om å se djevelen,så tittet hun i skapet og døde :!: :!: :!: :!: :!: jeg er ikke overtroisk selv Men digger slike ting Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Spritisme er morsomt ja.. Spesielt om du har sett Exorcisten. Drev med det på sommerleir og skremte vettet av noen unger. Personlig er jeg litt usikker på om det faktisk er noe med det! Er uansett utrolig artig å kalle på satan å bryte ut i en kollosal djevelsklatter å glinse i øya! Har trent litt da men. Tips for de som er pissredde: Sov med burot under puta! Funker alltid.. Og for guds skyld, ikke se deg i speilet uten å holde opp en burot. PS! Bare for de overtroiske.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Spritisme er morsomt ja.. Spesielt om du har sett Exorcisten.Drev med det på sommerleir og skremte vettet av noen unger. Personlig er jeg litt usikker på om det faktisk er noe med det! Er uansett utrolig artig å kalle på satan å bryte ut i en kollosal djevelsklatter å glinse i øya! Har trent litt da men. Tips for de som er pissredde: Sov med burot under puta! Funker alltid.. Og for guds skyld, ikke se deg i speilet uten å holde opp en burot. PS! Bare for de overtroiske.. :!: :!: Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er ikke overtroisk og har ikkeno spessiel tro til noen gud etc etc men overnaturlige ting er spennende Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det meste overtroisk møkk blir morsomt når du sitter langt utti skogen på kvelden og det er mørkt og kjølig! Lenke til kommentar
Crybaby Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Nei, jeg har ikke prøvd ouijaboard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå