Sissel B Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei! Jeg lurer på om noen vet hva slags eksterne blitser som passer til S5500. Og kan noen av dere anbefale noen blits? Helst ikke til en alt for dyr penge Lenke til kommentar
engekri Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 S5500 kan ikke ha ekstern blitz, men du kan kjøpe deg en slaveblits. Vet at Nikos litser skal være gode, men det er også canon's. Kan ikke anbefale deg en blits men den du skal ha må ha slavefunksjon!! Lenke til kommentar
Sissel B Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Jeg har funnet ut at S5500 ikke kan ha noe ekstern blits tilkoblet selve kameraet ja, da det ikke har noe hot shoe-tilkobling. Kameraet må enten bruke en slaveblits, eller en slavetrigger og en ekstern blits. Jeg har etter gode råd bestemt meg for å gå for det siste, da dette gir flere muligheter. Lenke til kommentar
olemm Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Du kan kanskje ha glede av å lese denne tråden her: http://www.foto.no/cgi-bin/diskusjon/lesTr...id=174854&kat=0 .... forutsatt at det ikke er deg som har starta den tråden, da. Ser forsåvidt at de fire første bokstavene i nicket ditt overensstemmer med de fire første i navnet til trådstarter på foto.no. Lenke til kommentar
Sissel B Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Det var meg som startet den tråden ja . Og ved hjelp av meget hjelpsomme sjeler i den tråden, fant jeg en mye bedre løsning på blitsproblematikken enn jeg ellers nok hadde endt opp med. Tråden lærte meg også at jeg har veldig mye å lære om fotografi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå