DesiRomeO Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 altså nå er jeg dritt lei den Sony Ericsson dot com siden!! jeg skulle lissom oppdatere min FW...men nå har jeg ødelagt hele telefoenn..altså..den slår deg på..men det kommer konfigurasjonsfeil!! og der blir det..jeg prøvde å oppdatere igjen..kanskje det hjalp..men nei da..også fikk jeg høre om DAvinci team, men de tar penger ... så hvis noen kan hjelpe meg..så ville jeg vært meget takknemlig! kan ikke gjøre noe på mobiltelefonen!! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hva med å feks ringe SE på 81500840 eller stikke innom et verksted, siden det er en garanti på den. Lenke til kommentar
DesiRomeO Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 ingen andre som kan hjelpe meg..er desperat.. Lenke til kommentar
DesiRomeO Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 irriterer meg virkelig at ingen andre svarer....håpet på bedre respons...og nå virker ikke den sony ericsson siden heller...huff! skal aldri mer oppgradere selv! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Prøvde du "recovery mode"? Når du starter oppdateringen har du to valg. Velg det nederste... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) irriterer meg virkelig at ingen andre svarer....håpet på bedre respons...og nå virker ikke den sony ericsson siden heller...huff! skal aldri mer oppgradere selv! Prøv recoverymode Endret 16. september 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
DesiRomeO Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 altså...sist jeg prøvde så virket ikke Sony Ericsson sine sider.... huff, er meget skuffet og forvirret!! Lenke til kommentar
DesiRomeO Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 dette er beskjeden jeg får... Uh oh! Sony Ericsson makes attractive mobile phones and mobile phone accessories, and develops powerful mobile computing technology. Unfortunately, the server encountered an internal error and could not complete your request. Please check that you typed the address (URL) correctly. If this error recurs, please try again later when we hope the problem will have been solved. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 1) Tråden er feilpostet. Firmware-relaterte tråder hører hjemme i "Programvare, spill og OS" seksjonen. 2) Gå til retningslinjene og les hva "bumping" er. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg