SPRCO Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Jeg trenger en ny mus! Jeg har ingen anelse om hvilken jeg bør kjøpe, så det kunne vært fint med litt hjelp Den må være trådløs og være god å spille med. Noen som har noen forslag? Endret 16. september 2005 av NoElite Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Logitech MX518 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307658&cks=SER her kan du bestille fra komplett.no fin pris sry leste ikke helt nøye, vet ikke om en bra tråløs game mus Endret 16. september 2005 av Luchy Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Logitech MX518 Er ikke trådløs den da men. Men skal du bruke den til spilling så er MX518 et veldig godt alternativ. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Den ser bra ut den. Skal vurdere den Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Hvis du skal ha trådløs mus: gå for Logitech G7. Hvis du skal ha trådmus gå for Logitech G5. Blue-Sky edit: Link til G5 Link til G7 Beskrivelse og blider av G5. Endret 16. september 2005 av Blue--Sky Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 G7 er nok kongen på haugen av trådløs mus ja, men gidder du ikke vente til den kommer på markedet eller synes den er litt dyr kan du se på MX1000. Lenke til kommentar
jackrabbiten Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Logitech MX500 eller Microsoft Intelli Explorer 3.0 Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Logitech MX500 eller Microsoft Intelli Explorer 3.0 er to muser med tråd ja.. og intellimouse explorer er knapt og oppdrive lengre. byttet faktisk ut min intellimouse v3 med en MX1000 her om dagen.. hadde da hatt intellimouse'a i nesten 6år.. så den begynnte bli litt sliten. men hvertfall, kjempefornøyd med MX1000'n, aldri vært noe stor logitech mus fan tidligere, men denne likte jeg. skulle egentlig ha G7, men orka ikke vente.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 jeg personlig syns ikke trådløst is the way to go hvis du skal bruke den til spill osv... Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 nei for den hardcore gamer er vel det fortsatt tråd som gjelder. men trådløs teknologien har begynt å bli såpass bra nå at den store forskjellen begynner å viskes mer og mer bort. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Jeg ville ha kjøpt den nye til Logitech. Den lasermusen altså! Endret 16. september 2005 av HenHau Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Hvis du skal ha trådløs mus: gå for Logitech G7. Hvis du skal ha trådmus gå for Logitech G5. Blue-Sky edit: Link til G5 Link til G7 Beskrivelse og blider av G5. De der blir nok litt for dyre...Tenkte meg sånn rundt 400-500 kroner Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 da blir det nok mx1000 på deg. beste trådløse musa du får til den prisen, så vidt jeg vet hvertfall. Lenke til kommentar
marth Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) MX518 eller 3.0 trådløs mus er noe crap. Endret 17. september 2005 av marth Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg ville kjøpt razer Lenke til kommentar
marth Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jeg ville kjøpt razer ish, jeg syns ikke razer er så god. men den har fått mye god kritikk, men mye drit også. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Takk for tips alle sammen Skal sjekke litt priser og saant før jeg bestemmer meg Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Herregud så vanskelig det er å holde seg til temaet for mange her da? Når trådstarter spør etter trådløs mus så er han interessert i å få forslag på TRÅDLØSE mus! Når det er sagt så ville jeg ikke annbefalt G7 siden den bare har en tommelknapp Skjønner ikke hva designerne har tenkt på der. Den eneste grunnen jeg kan tenke meg, er at de skal ha den på markedet en stund slik at folk kjøper den og når tiden er inne kommer de med en akkurat lik som har tre tommelknapper. Da tenker alle nerdene at "Den må jeg jo ha! Det har jo igrunn vært et hælvete med bare en tommelknapp" MX1000 har tre tommelknapper og den mest geniale trådløse musa det er å spille med. Jeg bruker alle tommelknappene i spill. I battlefield2 har jeg f.eks "x" (flares og smoke) og "z" (ligge ned) på tommelknappene da jeg syntes de kan være litt vanskelige å treffe i kampens hete. Jeg har også "9" (fallskjerm) Dette gjør at jeg kan nå disse knappene lettere enn andre. Som f.eks G7-brukere Dette er forresten hva tomshardware sier om mx1000: In practice, transmission is never interrupted under normal use conditions. With the speed of Fast RF, the mouse is capable of transmitting its coordinates more than 125 times per second as compared to 50 for a conventional cordless mouse. The 125 figure is cited because it is also the maximum speed possible with the USB connection, and therefore there is no point in increasing it. In the final analysis, the MX 1000 communicates as rapidly as a corded mouse, and without latency. http://www.tomshardware.com/consumer/20040924/index.html Endret 17. september 2005 av Sjefern Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 har g7 bare en tommeknapp? glad det ikke ble den på meg da trodde det var slik at man kunne trykke den inn fremme og bak, slik at den fungerte som to knapper.. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 trodde det var slik at man kunne trykke den inn fremme og bak, slik at den fungerte som to knapper.. Nei det er ikke slik desverre. De har isteden gjort det slik at du kan konfigurere rullehjulet til å virke i spill, men det er jo mye mere upresist og vanskligere å skifte på pekefinger-plasseringen enn å trykke med tommelen som du ikke bruker til noe annet uansett. Men bare vent om et halvt års tid. Da kommer sikkert G9 eller noe slikt. Den har garantert tre tommelknapper i tillegg til konfigurerbar rullehjul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå