El Matador Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Heisann! Flere en meg som synes søkemotoren til forumet suger? Jeg søkte på noe så enkelt som UPC, og fikk ingen treff! Hva er galt egentlig? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Søkeordet må bestå av minst 4 bokstaver. Endret 16. september 2005 av ttt Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vil påstå at den suger uansett.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Det jobbes/har blitt jobbet mye med å forbedre søkemotoren, og så vidt det er meg bekjent vil neste versjon av forumet (som kommer om ikke så alt for lenge) ha en ny søkemotor. Når det gjelder problemet med at søkeord på under fire bokstaver, så er det ukjent for meg hvorfor forumstyret har valgt å gjøre det slik. Kanskje Tor Henning kan gi et svar på dette? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Håper den nye versjonen blir bedre ja. Flere ganger jeg har måtett tråle flere kapitler bakover etter ett søk for å finne en ting Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Når kommer den nye versjonen av forumet da ?.... Skulle tro de hadde samme dato som ati(som forsåvidt var et av ordene som ikke virket i søket). Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Den suger ikke, men bedre kan/vil den bli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg